• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Mizz Maj

"Jag doodlar också på fri hand ... ibland blir det bra ... ibland sabbar man allt"

Haha Det låter ju livsfarligt!

• Fnyz

jag doodlar på frihand håller på precis just nu med mitt bidrag till scrappiz skiss v.35 men jag vet inte om jag är nöjd...har två alternativ..lite doodling eller mera doodling

• Blommig

Nu har jag äntligen tagit mej tid till att scrappa lite. En ny Lo i mitt galleri

• Matriark

leamon - wow!! Å vilket underbart skrivbord!

• Bobline

Jag tänkte gå på mässan på söndag, vore skoj att träffa er.
    Jag tänkte komma dit vid 10-tiden o tar med mej en tvillingsulky så hälsa gärna om ni ser mej

• lillfrallan
    Mizz Maj skrev 2006-09-01 19:22:09 följande:
    "Jag doodlar också på fri hand ... ibland blir det bra ... ibland sabbar man allt"Haha Det låter ju livsfarligt!
    HEHE Skrattande ja ibland är det bara att börja om ... bita i det sura äpplet ... ELLER sätta nåt stort över *skratt*
  • Vips

Tack för alla fina kommentarer om scraprummet Jag gillar verkligen det och jag har samlat på mig massor genom åren!! Dock har jag alltsom ofta scrapblocking eller vad man kan kalla det och mina LO´s tar ofta lång tid av nån anledning, så jag köper som vanligt mer än vad jag scrappar, men jag har 100 ideer som jag ska ta tag i nån gång , men det är ju så himla roligt att shoppa eller hur?!

Nä nu ska jag kika på mitt paket från Kickispyssel det kom idag! Ännu mer scrap...

Har gjort en LO nästan färdig idag så jag ska försöka få till den så den blir klar så jag kan lägga upp den...

Trevlig helg alla och ha det så skoj ni som ska på mässan!!

• myskatt

Har tjatat till mig en tur till IKEA imorgon för att inhandla ett skrivbord . En billig skiva med kromade ben samt en den förvaringsaskar. Ska in en sväng till Biltema också och köpa en sån fiskeväska (eller vad det nu är) med små fack i.

Är trött på att ha allt i en plastlåda och mapper i hela soffan!

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
Svar på tråden Scrapträsket 2