• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • claudia79

ÅH vad kul att äntligen få se allas fiiina bidrag till SWEscraps första tävling!!
    Mitt finns i galleriet under starka bilder.

• Pyret78

Urtjusiga nya lo:s ni gjort tjejer. Ingen nämnd, ingen glömd
    Ni är så himla produktiva!!

Själv måste jag framkalla lite mer kort. Nu har jag snart inga kort att scrappa

• Skumpis

Jag har inga LOs att visa upp men däremot bild på alla mina inköp från mässan. Det blev en delm Nu får vi bara se om det blir några LOs gjorda också

• Marajjah
    tr3z skrev 2006-09-02 18:18:49 följande:
    Marajjah - var inne å kollade på SWE-scrapbook bloggen och din höst-LO är verkligen supersnygg! Tror jag sagt det förr, men det tål att sägas igen
    Ååå, tack så mkt! Jag tycker faktiskt om den själv också.

Äntligen hemma efter en lång resa. Lååång väg hem och jag hade ont i magen. Har iaf haft en helt underbar helg i Gbg och mässan var verkligen super. Fast varmt och lite trångt. Brände massvis med pengar och har nyss plockat upp. Härliga papper och massor av alfabet!

Skoj också att träffa en del av er IRL.
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Jo79

Åh vad det är kul att var på mässa!! Så roooligt! Jag är så nöjd med mina inköp, det blev mest papper och lite smårillerigrejjer.

Ibland är det erbjudanden och så, men det är väl mest det att man slipper fraktkostnaden tycker jag. Så tänker man köpa typ album och massa papper så tjänar man ju på det viset.

Blev så förvånad över att en såndär qk var så STOR!! Förvånad My God!! Bara en sån kräver ju ett helt eget rum  ju!!

Nu ska jag kolla på Tv....

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

Marrajah - Det var skoj att träffa dig också Osis ni hade med vädret bara Och idag var det _mycket_ mindre folk på mässan än igår. Jobbigt med magont? Ingen bebis på g än väl???

• Fnyz
    myskatt skrev 2006-09-03 20:36:56 följande:
    Jag har ett sånt här om det kan hjälpa:Har inte provat att skruva nåt på de befintliga än. Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    jag ahr ett sånt i Rosa å de skruvarna på scrapbookbutiken.se pasa till det. min mamma har köpt det i lila osm du har sen har jag åxå ett album från EK success som åxå finnspå den butiken å deras plastfickor var verkligen suuuper för de öppnas in mot ryggen å inte uppåt så inget ramlar ut om du vänder albumet upp och ned som risken finns när ungen blir äldre å vill titta själv
  • Marajjah
    Skumpis skrev 2006-09-03 21:01:45 följande:
    Marrajah - Det var skoj att träffa dig också Osis ni hade med vädret bara Och idag var det _mycket_ mindre folk på mässan än igår. Jobbigt med magont? Ingen bebis på g än väl???
    Ja, idag var det verkligen inget höjdarväder, men vi hade bestämt innan att vi skulle kika in på Nordstan. Ska på bröllop nästa helg och behöver skor till det + att jag ville kolla in på papetiere (eller vad det nu heter...). Hittade tyvärr inget album!

Magontet var nog mest magknip, tror jag. Ingen bebbe än, fortfarande lite tidigt, men om tre veckor gör det inget om h*n vill titta ut.

Ska lägga in mitt bidrag till swescraptävlingen också...
  • Marajjah

Här... den förra hade jag sparat i ett för stort format...

Svar på tråden Scrapträsket 2