• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Fraise

*Gaaah* Är det någon mer än jag som irriteras över att papperna sticker upp en bit ur plastfickorna. Halkar omkring, och glider ur till viss del. Finns det inga bättre plastfickor än så???

• Fraise

Marie J skrev: Dum fråga kanske, men tänkte åka till papprika (kanske ikväll) för dom har väl butik där dom säljer saker??

Är det bra priser etc. ??

Tycker de har bra priser på vissa saker. Billigare än Skapa på Hornsgatan iaf. Föredrar Papprika. Nu har jag förstås inte världens stenkoll på priser än, men jag har upptäckt en del saker som de är billigare på. De är bara så himlans trevliga där. Tänkte själv ta mig dit ikväll, om det går med alla mina barn förstås.

• lillfrallan
    Cia o krabaten skrev 2006-09-04 11:42:06 följande:
    Lillfrallan: Det viktigaste är ju att du skriver din jornaling nu så att du inte måste chansa att hitta på den i efterhand...
    Ja jag har en bok jag skriver i ... Så jag hoppas jag ska "komma ihåg" det mesta ... Ska dock försöka öka takten liiiite
  • sofiemalmö

var var det man kunde prenumerrera på scraptidningen för 177:- 6 månader..?

• Marie J

Tack Fraise!!

Finns det fler affärer i Sthlm som har scrapbooking saker? Fick 500:- i present igår och nu är jag shoppingsugen som attan!!!!!!

• sofiemalmö

tjoohoo...har nu betalt in prenumerationen...längtar....

• Fnyz
    Fraise skrev 2006-09-04 11:53:30 följande:
    *Gaaah* Är det någon mer än jag som irriteras över att papperna sticker upp en bit ur plastfickorna. Halkar omkring, och glider ur till viss del. Finns det inga bättre plastfickor än så???
    de e därför jag älskar mina nya plastfickor frå¨n EK success där är öppningen in mot ryggen på albumet så inget kan ramla ur.
    Mystjejen skrev 2006-09-04 11:34:24 följande:
    Fnyz skrev 2006-09-04 09:55:20 följande: Mella72 skrev 2006-09-04 09:45:22 följande: Fnyz: Vad nyfiken jag blir nu, du har inga bilder? nä jag fick bara se lite bilder när jag träffade mamma...ska kanske försöka googla Tror det finns ett repotage om det på sweescrap? Om det är samma som du menar...
    ?? har inte sett nå är de nått nyupplagt eller?
Svar på tråden Scrapträsket 2