• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • JohPet

Här är en till som smyger *vinkar* Blir jätteinspirerad!

• Fnyz
    MiaB72 skrev 2006-09-04 08:54:33 följande:
    Hej!Vill bara säga att jag är inne på denna sida och smyger ska precis börja med detta och är väldigt mycket nybörjare så jag smyger omkring på alla era sidor och kollar era verk och jösses så mycket fint! Känns inte som att jag kommer att kunna skapa nåt sånt men åhhh så lycklig jag kommer att bli när jag gör det Var på mässan i lördags och det finns ju hur mycket som helst!! Inga problem att göra slut på pengar Så om ni undrar vem som smyger omkring på era sidor så är det bara jag
    vink vink (från mars-tråden) välkommen dee bara å fråga
  • Fnyz

ja just de är det någon här som ahr sett eller hålelr på med de här nya 3D-scrapping?? verkar skitfränt tycker jag.

• annika5064
    Fnyz skrev 2006-09-04 09:21:11 följande:
    ja just de är det någon här som ahr sett eller hålelr på med de här nya 3D-scrapping?? verkar skitfränt tycker jag.
    ??????Förvånad Eeeeh, har jag missat nåt?
  • MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-09-04 09:21:11 följande:
    Tänker du på när man lägger grejerna i olika lager med 3-d kuddar
    iså fall såg vi en del sånna på mässan bla annat Åsas /badankas) underbart snygga alster!! *Dreggel* men det är svårt att se såna saker när man fotar av LO:sarna tyvär..
  • Marie J

Dum fråga kanske, men tänkte åka till papprika (kanske ikväll) för dom har väl butik där dom säljer saker??

Är det bra priser etc. ??

• Fnyz
    annika5064 skrev 2006-09-04 09:26:37 följande:
    Fnyz skrev 2006-09-04 09:21:11 följande: ja just de är det någon här som ahr sett eller hålelr på med de här nya 3D-scrapping?? verkar skitfränt tycker jag. ?????? Eeeeh, har jag missat nåt?
    MAMMSY skrev 2006-09-04 09:30:20 följande:
    Fnyz skrev 2006-09-04 09:21:11 följande: ja just de är det någon här som ahr sett eller hålelr på med de här nya 3D-scrapping?? verkar skitfränt tycker jag. Tänker du på när man lägger grejerna i olika lager med 3-d kuddariså fall såg vi en del sånna på mässan bla annat Åsas /badankas) underbart snygga alster!! *Dreggel* men det är svårt att se såna saker när man fotar av LO:sarna tyvär..
    Nej alltså det är heeeelt 3D man ahr en maskin som gör så att pappret blir i olika relieff mönster å så bygger man allt uppåt som hus å grejer..de var så tufft....

min mamma har bott i Paris å hennes bästa kompis där har tydligen scrappai i massa år å de senast där nu var 3D-scrapping...de här med 3D kuddar är liksom förstadiet till de så man får lite olika lager men det här andra var något helt annorlunda så himla fräckt.
  • Mella72

Fnyz: Vad nyfiken jag blir nu, du har inga bilder?

• Fnyz
    Mella72 skrev 2006-09-04 09:45:22 följande:
    Fnyz: Vad nyfiken jag blir nu, du har inga bilder?
    nä jag fick bara se lite bilder när jag träffade mamma...ska kanske försöka googla
Svar på tråden Scrapträsket 2