Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Scrapträsket 2

Fnyz - ja precis!

Jasså, var det därför jag inte hittade tråden då jag var offlajn och kollade på vanliga pysselåknåp?? Varför är den flyttad månntro?

ALLA - har någon klippt av en hårtofs från sin bebbe och sparat? Hur gör man det på bästaste sätt? Man lär kanske binda om på nåt sätt INNAN man klipper?? Anyone?

• Blue Vapor

Fnyz - man lär bedöva barnet med valium eller så innan va? Herregud, hon far ju runt som en gnutt i vaket tillstånd.... och så kommer jag göra ett hååååååååååål i fina roliga yahoo-håret Hemlis Det vill till att det blir rätt från början!

Jag har helt för mig att jag äger såna mini-gummisnoddar..... Fundersam måste leta imorrn. Nu ska här skrivas ut text på tråkorangt papper. Oskyldig

• Blue Vapor

BabyJia - neheddu, det var bäst med svarta bokstäver!

Har frågat förut, frågar IGEN - är det någon som testat den nya lim-stämpeldynan?? Någon som SETT den i Swedesia??

• Blue Vapor

En liten mini-enkät.....

Hur stor öppen arbetsyta har du just nu? - Min äääääärrrr.... 15x10 cm här vid pc:n, borta på mitt FAKTISKA pysselbord är ytan 0x0 cm

Hur hög är din högsta röriga hög med pysselsaker? Från bordsskivan räknat? (alltså inte såna lådor och så som ändå är staplat, utan ren pryl-röra! ) - Min ääääärrrr..... 17 cm hög.

Vad har du allra närmast din vänsta hand i pysselväg? - Jag har (tar det översta först) en bit tråkorange/gult papper, ett nyss utprintat vanligt vitt papper, min gravidbok, en mattidgning, en scraptidning, en DV och en Elle

Och vid högra handen? - Jag har fyra olika pennor, hjärtnålar, pritts limpårulle, sax och mitt visakort (KLART visakortet är pysselrelaterat???)

Ohjess, jag är knäpp

• Blue Vapor

Mammsy - FNISS Jaaaaa, jag har sett i flera scraptidningar nu, annonser för Tsukinekos nya limdyna som ska vara skitbra (har läst test också)! Man stämplar med den limdynan och så kan man hälla på glitter och sånt härligt på en gång - sitter tydligen jättebra! Måste ju ha.....

• Blue Vapor

Oiiiiii (jag måste ju minus:a på några av tidningarna, BER om ursäkt, jag är så trött och hungrig här )

PamPam83 - ja här är det också utspritt...... fast dessvärre går utspriddheten även på höjden

• Blue Vapor

Cia - hehe, neeee, de bor inte på sin plats så ofta nej! Mina grejer är mer UR lådorna än i dem faktiskt

• Blue Vapor

Mella - jasså, måste man ha en adapter till det? Det visste jag inte. Trodde det funkade rakt av bara, med nästan alla?

• Blue Vapor

Matriark - jättehärliga LOs! Fast nog tycker jag att du har en egen scrap-stil Att använda papper från olika tillverkare spelar väl ingen roll?? Inte heller att använda olika tekniker..... det är ju helhetsintrycket mellan många LOs som kanske visar på själva "stilen".  Jättefina i alla fall!  "mirandas sommar" var riktigt läcker!

• Blue Vapor

Jag vill ocksååååååååååååååååååååååååååååååååååå på mässa juuuuu!GråterGråter

Frallan - NÄSTA gång, dåååå minsann, DÅ får vi åka!! Du får ta och komma hit på syfestivalen i år igen Oskyldig

• Blue Vapor

Cino - det finns lite samproducerade Hänglar-stämpelmotiv på http://www.inkywings.com/Shop/index.html  i alla fall. Hon hade Hänglar tidigare, men nu finns tydligen bara deras samprod, som sagt. Julmotiv för tillfället. Inky har iofs väldigt mycket annat att välja på också, och jag tycker att många av hennes egna linje har samma stil som Hänglar....

• Blue Vapor

Hon som har Inkywings är förresten jättetrevlig, och är snabb med leverans trots att hon är mammaledig på deltid. Kan bara rekommendera!

• Blue Vapor

Hm, nån sån lång text tror jag inte jag sett någon gång.... jag hade nog satsat på en stämpel där det står typ "tack" och så skrivit ut resten av det jag vill säga på datorn.... eller för hand. Fast du kan ju kolla in dessa ..  oj, gick inte att länka, ta den länken jag gav ovan, och så väljer du stämplar, och sen inkywings och sen hjärtan/bröllop-texter  - där har du några liknande texter!

• Blue Vapor

Mammsy - vavava, vad har jag nu missat???
    Måste se.....

Vad fick du förrsten på mässan?Oskyldig *fönstershoppar*

Svar på tråden Scrapträsket 2