• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • MAMMSY

Englali å  hennes mamma: Jag använder mig av alla möjliga grejer Rubons, Stickersalfabet, Färdigutstansat från scrapfun å mina foamstamps...

• tr3z

MAMMSY - beror på hur nyligen som är nyligen.. Beställde ju för en månad sen (inget paket än ) och betalade då med kortet.

• Amelié77

Jag beställde för snart tre veckor sen men jag har inte heller fått nåt paket än...grrr
    Att det ska ta så länge! Jag betalade också med kort.

• tr3z

jag mailade HoP förra månadan, dvs snart två veckor sen, och då ahde de inte ens skickat paketet än för att de hade missat det, eller nåt sånt. Fattade inte riktigt vad hon menade utom: Jag packar och skickar imorgon! *haha* Hoppas verkligen det kommer snart, är så trött på mina gamla dekorationer!

• Lingonflickan
    Marajjah: Fresterska där!FörvånadSkulle ju inte handla mer nu... Å så måste jag bara in på pysselpunkten och glo. Vill ha, vill ha, vill ha....Räcka ut tungan
  • Matriark

å jag har fortfarande inte fått mitt paket från Lifetime moments som ska ha gått iväg typ 18'e maj.. känns extra jobbigt varje fredag.. Går det att spåra försändelserna på nåt vis??

Hjälp.. jag gick in på pysselpunkten bara för att planera vad jag ska beställa för grejer nu när det skulle vara fraktfritt vecka 27 för över 300.. tanken var ju att jag skulle beställa för ca 300 då, bara det att det tog mig inte lång tid att klicka mig upp i 700 kr.. innan jag ens börjat kolla på papper
    Vill ha minialbum, fyrkantspunch, cirkelpunch.. och en massa annat smått å gott

• Amelié77

Men fyrkantspunch låter väl liiite onödigt!?!
    (Försöker bara hjälpa dig att plocka bort nåt ur köpkorgen, Matriark )
    Du kan ju ganska enkelt mäta ut fyrkanter med linjal och klippa ut, eller?

• Matriark

2xA

Självklart kan man... det är bara inte lika kul Man kan ju även göra egna minialbum, fast det tar så mycket tid när det man vill göra är att dekorera dom Räcka ut tungan
    Men bra försök... tar man bort den blir det ju faktiskt 129 kr mindre... jösses vad mycket pengar jag är villig att "slänga bort" egentligen.... Min sambo borde ju verkligen börja undra vad allting kostar.. jag smyger med att jag har fått hem nya paket..Generad men kan ju inte låta bli att stolt visa upp mina färdiga alster.. och då ser han ju så klart att jag har nått nytt...
    Jag skäms ju, men han är så go och anmärker aldrig, han har iallafall hittils mest varit glad åt att jag har en hobby, och kommer med idéer till LO's och sånt..

Faktiskt verkar han ibland lite scrapsugen själv.. tänk om han skulle bli beroende med vad vi skulle göra av med pengar

Svar på tråden Scrapträsket 2