• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Loppan79

Jag satt också och gjorde en fantasiorder på vixxans igår. Tycker jag har handlat mycket innan och ändå är det så mycket mer man vill ha! Kommer köplusten dämpas nån gång?

• bitte71

Jo79: varför gör du såhär mot mig?!!!!! VARFÖR tipsar du om så snygga papper???? Jag har totalt missat dem oxå - och jag har verkligen inga pengar nu såhär i semestertider när vi ska göra hundra grejer (inträden, glass, etc etc... )

Hmmm, om jag ska köpa nåt (Nej, det ska du INTE!!!*slår mig själv på klickfingret*) så måste jag göra det innan sambon går på semester fr.o.m nästa onsdag. Fattar ni hur jobbigt det är att behöva göra de flesta affärerna i smyg - och så ska han ha SEMESTER? Hur ska jag då kunna shoppa ngt utan att han märker det? *i-landsproblem*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Jo79

AAAAAAAAAAAAAA måste berättta fast det är OT OT!!! Jag fick (eller ja, köpte...) biljetter till Robbie Williams nu på lördag!! Hur lycklig blev jag inte (och helt svettig framför datorn) när jag insåg att det fanns biljetter kvar till MIG?!??

TJOHOOOOO!!!!!!!!!!!

Mamma till KaramEllen
  • Humla78

Grattis Jo! Vill också gå :-, men jag får väl lägga mina pengar på mitt missbruk istället .

Ska till Göteborg nästa vecka och funderar på var man hittar bästa och billigaste scrapbutiken. Vad rekommenderar ni?

• Humla78

Det skulle ju vara en men munnen försvann tydligen...

• annika5064

Wheeeeeeeee! Min son är jätteduktig på att doodla...på lakanen! Ghaaaaaaaaaaa....

• Jo79

Beställ på scrapperiet (onsala) t.ex, och hämta där. Då slipper du ju frakten.... Eller pappersbiten (alingsås), men den ligger väl en lite längre bit utanför. Det beror ju lite på vilket håll du kommer från. Jag tror att jag sa rätt affär på rätt ställe nu, men rätta mig om jag har fel...!

Mamma till KaramEllen
  • Bobline

Scrapbutiken finns oxå. Jag tycker att de är bra o så finns scrapbook etc. på danska vägen.
    Hoppas att du hittar något fint i Göteborg.

Jag är så lycklig, har ganska nyligen köpt en bosskut och jag gillar den så mycket. Jättefina dies finns till den och den tar qk-dies oxå. Den är lätt att anv och hittills har den funkat kanon. Det enda som är ltie meckigt är när man ska ha en stor dies i den för då måste man flytta diesen och pappret utan att ngt flyttar på sig, men som sagt annars är den jättebra.

• Humla78

Tackar, tackar! Ska in och kika på deras sidor och se vad som faller mig mest i smaken .

• Loppan79

Nej men.... är det inte två effellare som leder scrappiz utmaningen den här veckan också? Ni är ruskigt duktiga tjejer!

Svar på tråden Scrapträsket 2