Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

Usch vad trist det lät med gulsot. Varkar vara vanligt dock men jag förstår att det måste vara trist att först få åka hem och sen tillbaka igen. Hoppas hon mår bra nu!! Ja nästa fika får vi sikta på och då ta ett barnvagnsvänligt ställe. Passar på att skriva in lalla Ebbas namn i listan!

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram

Oktober 2004
    25 Nina75
    31 Andi Pandi

November 2004
    22 Ubj

December 2004
    6 tuffsan
    11 Knyttet
    18 bebben04

Januari 2005
    6 Minname med en Hedwig/Nehmo
    19 Aphrodite
    24 Vickan

Februari 2005
    4 Sparven
    11 Lyckligast i världen
    21 lillefrejen
    24 Eddies Med tvillingar
    26 annikandy

Mars 2005
    27 Mariiee

April 2005
    19 Busbubblan

Maj 2005
    21 Soffie

Totalt: 20 st

• Minname

Fikadax gör en liten förfrågning:

lör 30/10
    Minname

Sön 31/10
    Minname

• Minname

Puttar fram detta med ifall nån är sugen!

Mysbad nybro simhall Ons 13/10 kl.18

Minname
    Tufsan

• Minname

Bara berätta för alla!

var hos BM igår och lilla agro i magen mådde jätte bra... huvudet var placerat neråt som jag trodde och det är skönt att veta.

den var dock lite agro och förbannad och gillade inte när BM klämde på den. pulsen gick ner sen och landade på 150 slag som förra gången.

SF måttet var +1 cm så nu tog jag mig ner under övre sträcket...
    =0) tyvärr hade jag högt blodtryck... stress tror jag.. dax att ta sig samman och lugna ner sig.

Jag hade gått upp 0.5 kg så nu ligger jag +6.5 kg sammanlagt... toppen hade förväntat mig valrossfenomenet att jag skulle lägga på mig som bara den!!!

• Minname

nej lillefrejen det är nästan så man blir lite arg på sig själv. hade en kompis som stresssade jätte mycket under grav och gissa om man skällde... men nu gör man samma själv!!! aja baja

nå hur har det gått har du vågat dig ut i barnvagns djungeln än!!??

• Minname

Hu jag har stött på probelm!!!

vi var ett par stycken här som skulle åka till Ullared en dag och nu har jag fått reda på att det så klart krockar med föräldrakursen attans.. *grrrrrrrr*

morr spott och fräzzz vad ska man göra och vad ska man välja!!??

• Minname

Andi Pandi : förstår att du avvaktar att fika heheh =0) vore ju bra anledning att skita i den för att ligga och lukta bebis!! Tyvärr verkar det nästan som det faller fram bebisar vilket datum man än sätter *flinar* men jag antar att så kommer det nog vara nu fram över.
    Ja du tala om att jag är chockad att jag inte lagt på mig. la dock på mig 10kg innan grav då jag flyttade hit och blev sambo... lite sambofetma skulle man kunna säga
    jag är dödligt förstjust i godis och såg min chans att äta massa när jag var gravid och ha det att skylla på men aj aj aj så har det inte blitt.. hatar godis nu!! knasigt!

• Minname

nej verkligen inte kul med att höra valross av andra men jag kan meddela att jag känner mig så och trodde jag skulle bli ännu värre.

Sambofettma säger jag men trivselfetma det var ännu finare!!! =0) ska nog annama det!!
    Det som är bäst är att min sambo säger att han ser ingen skilland på mig nu och då!! i hans ögon är jag lika smal!!

• Minname

Nina75 var det bara att gå dit eller ska man boka tid?

Helen: oj 10kg redan så snabbt ... vad lyxit ja hoppas en annan gör det lika snabbt och lätt!!

Svar på tråden Kalmar-tråd