Kalmar-tråd
Andi Pandi - Är också ledsen idag. Vi ville ju verkligen ha en oktoberbebbe, det är sååå många i vår släkt som fyller just i november... Aldrig får man bestämma något själv.
Känns riktigt jobbigt nu. Min pappa får inte träffa bebis förren om 3 veckor bara för att han är så urkorkad och bokat semester nu. Och på fredag kommer svärmor, det har varit bestämmt sen i somras. Stora problemet är bara att hon "drar" med sig Jakobs syrra och hennes 3-åring, hur kul är det när jag förmodligen kommer hem från bb TIDIGAST torsdag. Jag som sagt att jag vill vara hemma minst en vecka innan första besöket.
Pust och stön, nu önskar jag nästan att bebben väntar ytterligare en vecka, bara för att bråka tillbaks mot alla....
När ska vi boka träff på bb? 5/11, passar det er???
AnnaD - Vi har inte hunnit ha så många träffar än. Jag har varit med på 2 i Kalmar och 1 i Nybro och så har jag nog missat 1-2 st. Fler än så har vi inte haft än. Och så är det ganska många i gänget som inte har varit med någongång än vad jag vet. Så det blir förhoppningsvis massor av chanser framöver, välkommen igänget. Det har varit lite strul med att bestämma datum faktiskt, men det blir väl lätt så när alla har egen vilja och vi är så beroende av att alla loggar in ofta.