Inlägg från: Nina75 |Visa alla inlägg
  • Nina75

Kalmar-tråd

Ska höra här hemma ikväll hur det är på sönd.
    Lite ont om fikaställen sönd så kanske skulle vi ta McD? Vore ju kul om Anna kunde var med en stund också.
    Soffie kan du? Svårt med buss sönd antar jag?!
    Annikandy, var länge sen jag såg henne.... Är du här, kan du sön? Vad är vi mer för nybrofolk????
    Kalmarbor är förståss också hjärtligt välkommna

Jag har inte hört någon som fått influensan, fy sjutton för den. Hoppas verkligen att det inte är den som du fått HelenR.

• Nina75

Helen - fika på McD i Nybro på söndag, du är jättevälkommen...

Hur dax ska vi ta? Kl13?

Ska kolla dina bilder nu Minname...

• Nina75

Minname - Vad lika era magar är, din och din mammas...
    Jag tror också att det är en tjej i din mage.

• Nina75

Det var ju för AnnaD skull jag föreslog McD. Hon jobbar ju där, kanske kunde hon ta en rast tillsammans med oss.
    Kan/vill du det Anna? Annars kan vi ju lika gärna fika på nostalgia...

• Nina75

Ja, visst är det härligt med snö.

Kom på att det är ju julmarknad i Nybro på sönd och den börjar kl 13. Hade tänkt att gå på den... Borde inte fiken på stan ha öppet då? Kanske vi kunde fika lite efter att ha hunnit runt på marknaden istället?

• Nina75

Sviker tyvärr på söndag i alla fall
    Jaha, då var det dax igen. Har fått tillbaka febern, mjölkstockningen är på väg tillbaks. Jag vågar mig förmodligen inte ut på söndag, tyvärr.

• Nina75

Det var en liten annons i Barran idag om du har möjlighet att kolla där. Det är på torget och börjar vid kl 13... Men det brukar inte vara så mycket att ha direkt..

• Nina75

Vill bara säga att _OM_ jag är piggare på sön så dyker jag upp i allafall...

• Nina75

Jag har åkt på en dunderförkylning och mår skit. Men måste ner en liten runda på marknaden i alla fall. Hoppas jag hittar er där, men jag följer inte med på fika känner mig inte så social precis. Näsan bara rinner, har ont i huvudet och har fortarande jätteont i brösten. Hoppas bara att febern håller sig borta idag.
    Reklampelaren kl 13.15, ska försöka vara där då...

• Nina75

HelenR - Är det inte det ena är det det andra Jag är jätteförkylt och hängig, men lyckligtvis är febern borta. Såriga bröstvårtor som värker väldigt har jag fortfarande men det är mycket bättre nu. Mjölkstockningen verkar ha gett med sig, men jag är tvungen att väcka Nova om nätterna annars stockar det sig nog igen. (Nova sover gärna läääänge om natten )
    Längtar efter att kunna vara ute en längre stund utan att behöva oroa mig över att frysa om tuttarna Det är ju så härligt med snö.

Det var jättekul att få träffa tufsan och AnnaD på fikat igår, kände faktiskt igen dem bägge två. (lite trist bara att Zelda tar det mesta av min uppmärksamhet när hon är med, å det är svårt att hänga med i samtalen)
    Kul att träffa Minna också förståss.

Svar på tråden Kalmar-tråd