Inlägg från: Nina75 |Visa alla inlägg
  • Nina75

Kalmar-tråd

HelenR - Jag får se om jag kan, förhoppningsvis är jag ju på bb...

Nu har vår hemsida kommit upp på nätet. Tyvärr är det inte många som hört av sig och vill vara med. Vill inte hålla på och lägga in min mailadress här om och om igen, så skicka mig ett privat meddelande här på fl istället om ni vill vara med och inte har min adress...

• Nina75

Verkar ha varit en riktig shoppinghelg...

BF IDAG!!!
    Läste i en tråd att man kanske kan få igång förlossningen genom att äta mååånga pepparkakor (mycket kryddor) Gissa vad jag sitter här och knaprar Färdknäppen funkar INTE i allafall.....

Andi Pandi - Kan inte du skicka mig fotona du tog på träffen så kan jag lägga in dem på vår sida?

• Nina75

Någon av er som är med på hemsidan som sitter på modem? Kan vara bra att veta när vi börjar lägga in foton.

• Nina75

Är det någon här på listan som känner någon annan här på listan privat?

• Nina75

Är det ok för alla att jag lägger in fotona från första träffen på hemsidan?De som är med är Lillefrejen, Salsan, Maj77, Stinaliza, Aphrodite, Minname och HelenR. Säg till om jag ska ta bort någon...

• Nina75

Lägger till mig på listan nu... Vi ses.

Tis 26/10 11.00 Baronen
    Helen
    Andi Pandi
    Maj77
    Minname(kommer på lunchen kl 12.00)
    Nina

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen

Sön 31/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    Nina???
    Bebben04

• Nina75

Japp, jättelugnt här. Har nyss ringt och bokat tid hos frisören imorgon så nu har jag inte tid att föda nån bebbe....

• Nina75

Ja tack tjejer!!!
    Blev också så bebisavis. Kände ibland att jag bara ville ta en bebbe och springa, min, min, min....

• Nina75

I min föräldragrupp är vi bara 2 par kvar som inte fått bebis. Det andra paret med bf idag. Känns jättetrist att vara sisten, första bebisarna föddes redan mitten av sept...
    För första gången på eeevigheter har jag sovit hela natten som en stock. Vet inte hur jag ska tolka det.... Kanske var det helt enkelt bara utmattning, det blev en lång och ansträngande dag igår.... Men någon bebis blir det nog inte här idag ialla fall.

Tar bort mig från listan, dumt om jag ska vara med och påverka vilken dag det blir när jag ändå förhoppningsvis inte kan var med....

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    aphrodite

Sön 31/10
    Minname
    lillefrejen
    Bebben04
    aphrodite

• Nina75

Ingen ide att kolla efter mig på webbisarna
    Men ikväll är det ju fullmåne, så man vet ju aldrig vad som händer..... Hoppas att det är "lugnet före stormen" här nu.

Svar på tråden Kalmar-tråd