Inlägg från: Nina75 |Visa alla inlägg
  • Nina75

Kalmar-tråd

Lyckligast i världen - Kul att du också hittat hit. Välkommen!

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Flicka 52 cm 3770 gram

Oktober 2004
    25 Nina75
    31 Andi Pandi

November 2004
    22 Ubj

December 2004
    6 tuffsan
    11 Knyttet
    18 bebben04

Januari 2005
    6 Minname med en Hedwig/Nehmo
    19 Aphrodite
    24 Vickan

Februari 2005
    4 Sparven
    11 Lyckligast i världen
    21 lillefrejen
    26 annikandy

Mars 2005
    27 Mariiee

Maj 2005
    21 Soffie

Totalt: 18 st

• Nina75

Jag är ju fortfarande inte helt 100 på om jag kan lördag, men OM jag kan så spelar tiden nog ingen roll för mig...

• Nina75

FIKADAGS:

Lördag 9/10 12:00
    Aphrodite
    Minname (kan om tiden ändras till 10)
    lillefrejen
    Vickan (om jag mår bra)
    Nina - kan även kl 10

• Nina75

Var ÄR alla?
    Ingen mer som är fikasugen imorgon? Vi är ju 22 st i tråden.
    Aphrodite, lillfrejen, Vickan, kan ni kl 10?

• Nina75

Ja, tack tjejer! Hade jättetrevligt, det får vi göra om..

• Nina75

Efter en sömnlös natt med massor av barnskrik och ett besök hos fabror doktorn som konstaterade en rejäl dubbelsidig öroninflammation, så vill jag INTE att bebis ska komma nu. Känns lite konstigt faktiskt att önska att den stannar en vecka till...(vilket den ju nästan garanterat gör )
    Angående fikat så avvaktar jag med att skriva upp mig på listan som ni kanske förstår , men jag kommer gärna om jag kan.

• Nina75

Det där med att gå upp i vikt när man blir sambos verkar vanligt Jag gjorde inte det, men min man gick upp 10 kg direkt han flyttade hit Trivselfett är väl ett bra ord! Nu väger han nog 30 kg mer än när vi träffades, men vad gör det.

Jag som trode jag var ensam om att ha ett sf-mått över kurvan, det var skönt att höra att jag inte är ensam om det trots allt. Har gått upp 17 kg sen innan grav. Valross är ett ord jag får höra från maken ibland, inte så roligt alltid när man mår skit

• Nina75

Minname - be honom upprepa det runt nyår *ssss*

• Nina75

Helen - Ne, jag är inte nervös, var inte det förra gången heller. Jag är inte den nervösa typen helt enkelt. Förra förlossningen gick så jättebra så jag tar nästan för givet att det ska bli liknande denna gången.

Igår var jag på rundvandringen på bb. Det var jättekul att det var "min" barnmorska som höll i vandringen på förlossningen, kul att se henne igen. Kul att se dörren till "mitt" förlossningsrum och dörren till "mitt" bb rum osv... Och åh, vad mysigt att se de små nyfödda bäsingarna.

Svar på tråden Kalmar-tråd