Inlägg från: Nina75 |Visa alla inlägg
  • Nina75

Kalmar-tråd

Minname- De har öppet hus varje måndag kl 18, samling nere vid hissarna, bara att gå dit... Det tar ca 1,5 h.

• Nina75

Maj77 - Förstår dig verkligen, är lite ledsen över att jag inte får gå ut och gå i detta underbara höstväder.

Ja här försvinner listan bakåt väldigt fort, vi (några av oss i alla fall)skriver väldigt flitigt här på listan, vilket är jätteroligt tycker jag.

Det är ju lite svårt att uppdatera startinlägget

Skulle faktistkt behöva pigga upp mig lite med ett simhallsbesök, men jag vet inte om jag orkar.

• Nina75

Kanske skulle vi starta en egen hemsida eller något? Då är det ju lite lättare att "hålla koll" på varandra och på våra små listor med bf och träffar osv.

• Nina75

Den stora frågan är kanske om någon orkar. Själv har jag lite problem med orken, klarar knappt av min egen hemsida. Och snart blir det ju lite annat att syssla med om dagarna.

• Nina75

Jag ska se då om jag kanske kan orka göra någon enkel sida till oss kanske, lovar inget.
    Måste ju ta mig i kragen och göra en sida till bebben snart och då kan jag ju passa på att göra några sidor extra....
    Stora syster har ju sida så då måste ju bebben också ha
    Vi får se, kanske, kanske. Hoppas bara orken räcker.

(vad gör man vaken så här dax???)

• Nina75

Det är höstlov nästa vecka, bara så ni tänker på det innan ni går till simhallen. Det blir säkert massor av ungar där hela veckan.....

• Nina75

Ja, jag funderar också på var vi skulle kunna ha vår sida. Alla gratisställen har ju så fruktansvärt mycket reklam.

• Nina75

Har börjat pula lite _smått_ med en hemsida till oss. Då dyker ju massor av frågor upp....
    *Behöver hjälp med vad sidan ska heta.
    *Vad vill ni ha med på sidan???
    *Vilka vill vara med???
    Kanske kan de som vill vara med skicka ett mail till mig, så sköter vi infon via mail istället???
    nina.saga@telia.com

• Nina75

Grunden till sidan är klar.
    Men jag har ingen info att lägga in

• Nina75

Lillfrejen - Visst är det häftigt och så mysigt att känna rörelseran utanpå. Det blir ännu häftigare när man även kan se rörelserna.

Vickan - usch vilket tråkigt besök på förlossningen. Du har det ju tillräckligt jobbigt ändå. Det kommer ju säkert att rätta till sig i längden, men lika bra att ställa in dig på snitt i alla fall, så inte det kommer som en chock senare om det nu skulle bli aktuellt. För visst blir det snitt om moderkakan sitter ivägen?

Minname - ha det så trevligt på förlossningen ikväll.
    När föräldragruppen startar kommer du att få möjlighet att gå tillsammans med dem, för att slippa så stor grupp. Men jag förstår att du vill in och titta så fort som möjligt

Hemsidan..... Än så länge är vi bara 4 st. Inga fler som vill vara med? Och namn, vi måste ju ha ett bra hemsidenamn.....

Svar på tråden Kalmar-tråd