Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Nina75

Ja, tack tjejer! Hade jättetrevligt, det får vi göra om..

• HelenR

Hej tjejer. Hoppas att ni hade trevligt idag?. Tyvär så åkte vi in till stan rätt sent,men jag hoppas att de snart e dags för en fika igen så kan jag nog komma... Ha en trevlig kväll....

• Vickan

Kan inte säga annat. TACK tjejer för en trevlig förmiddag.. Hoppas det görs om ingen framöver..

• lillefrejen

Hej, hej!
    Tyckte också det var trevligt igår. Vi får träffas snart igen. Och då kanske Ninas lilla parvel kommit ut också...

• maj77

Halloj! Synd att jag inte kunde följa med och fika denna gången. Hoppas på nästa istället. Det var ett tag sen jag var här nu, vi har varit inskrivna på neo några dagar för att Ebba hade gulsot, och har behövt sola. Har varit lite jobbigt att komma hem från BB och sedan behöva läggas in igen. Men nu är vi ialla fall hemma och lilltjejen verkar må bra. Ha det bra allihop!

Helene R: Hur går det med lille Anton? Bara bra hoppas jag.

Kram!

• Minname

Usch vad trist det lät med gulsot. Varkar vara vanligt dock men jag förstår att det måste vara trist att först få åka hem och sen tillbaka igen. Hoppas hon mår bra nu!! Ja nästa fika får vi sikta på och då ta ett barnvagnsvänligt ställe. Passar på att skriva in lalla Ebbas namn i listan!

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram

Oktober 2004
    25 Nina75
    31 Andi Pandi

November 2004
    22 Ubj

December 2004
    6 tuffsan
    11 Knyttet
    18 bebben04

Januari 2005
    6 Minname med en Hedwig/Nehmo
    19 Aphrodite
    24 Vickan

Februari 2005
    4 Sparven
    11 Lyckligast i världen
    21 lillefrejen
    24 Eddies Med tvillingar
    26 annikandy

Mars 2005
    27 Mariiee

April 2005
    19 Busbubblan

Maj 2005
    21 Soffie

Totalt: 20 st

• Minname

Fikadax gör en liten förfrågning:

lör 30/10
    Minname

Sön 31/10
    Minname

• Andi Pandi

Tjenixen! Hoppas ni hade trevligt på fikat. Tyvärr missade jag det hela då jag var lite trött och vaknade inte förrän 10. Känns som att den lill* gärna får komma ut nu. Ha en skön söndag!

• HelenR

Maj77:Skönt att lilltjejen mår bra nu,inge kul med gulsot,kan förstå att de varit jobbigt.... Jodå de e bara bra med Anton,han e så underbar så.... Hoppas att vi kan vara med på nästa fik och visa upp våra små liv=) Sköt om dig..

• tufsan

Fortsätter listan..

lör 30/10
    Minname
    Tufsan

Sön 31/10
    Minname
    Tufsan

Svar på tråden Kalmar-tråd