• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Minname

Puttar fram detta med ifall nån är sugen!

Mysbad nybro simhall Ons 13/10 kl.18

Minname
    Tufsan

• Nina75

Efter en sömnlös natt med massor av barnskrik och ett besök hos fabror doktorn som konstaterade en rejäl dubbelsidig öroninflammation, så vill jag INTE att bebis ska komma nu. Känns lite konstigt faktiskt att önska att den stannar en vecka till...(vilket den ju nästan garanterat gör )
    Angående fikat så avvaktar jag med att skriva upp mig på listan som ni kanske förstår , men jag kommer gärna om jag kan.

• lillefrejen

Oj, som här ska fikas! Hoppas både Nina75 och Andipandi kan komma också.

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen

Sön 31/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen

• annikandy

God kväll allesammans. Så kul att ni hade trevligt på er fika. Jag avvaktar oxå att skriva in mej på fikalistan. Svärföräldrarna ska flytta hela nästa helg och får se om dom hojtar efter lite hjälp kanske. Ska till bm imorgon ska bli kul faktiskt, va juh ett tag sen man var där nu. Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans.

• Minname

Bara berätta för alla!

var hos BM igår och lilla agro i magen mådde jätte bra... huvudet var placerat neråt som jag trodde och det är skönt att veta.

den var dock lite agro och förbannad och gillade inte när BM klämde på den. pulsen gick ner sen och landade på 150 slag som förra gången.

SF måttet var +1 cm så nu tog jag mig ner under övre sträcket...
    =0) tyvärr hade jag högt blodtryck... stress tror jag.. dax att ta sig samman och lugna ner sig.

Jag hade gått upp 0.5 kg så nu ligger jag +6.5 kg sammanlagt... toppen hade förväntat mig valrossfenomenet att jag skulle lägga på mig som bara den!!!

• lillefrejen

Hej Minname, skönt att det verkade bra hos BM igår. Hoppas blodtrycket lugnar ner sig. Verkar som vi är flera här som måste börja ta det lite lugnare! Det är ju så lätt att tycka att man ska hålla igång som vanligt även om man har en groda i magen.

• Minname

nej lillefrejen det är nästan så man blir lite arg på sig själv. hade en kompis som stresssade jätte mycket under grav och gissa om man skällde... men nu gör man samma själv!!! aja baja

nå hur har det gått har du vågat dig ut i barnvagns djungeln än!!??

• tufsan

Hej,
    Jag var också hos Bm igår och mitt "problem" är det omvända. jag har ända sedan inskrivningen legat lågt när det gäller blodtrycket men igår var rekord, 90/45. men så länge man inte börjar svimma eller känner yrsel ska det inte vara nåt dåligt och jag mår fint. Ett sätt att få upp blodtrycket är att motionera mer. Jag tycker nog att jag rör på mig ganska mycket men det är ju inte så lätt nuförtiden. Det är tur att vi har vår lilla simhallsträff!

P.s Lillfrejen, om du har tänkt köpa begagnad vagn har jag sett att det varit en grå Emmljunga duo edge -03 till salu i småannonserna (barometern) i början av veckan. Kanske är den kvar, priset var 3500kr

• Aphrodite

Hej!

Tack för i lördags. Det var jättetrevligt. Man skulle kunna sitta hela dagen-lätt. Tänk vad goa bakelser och kakor man hade fått i sig då

Avvaktar inför nästa fika men tror och hoppas att jag kan. Jag älskar att fika och det är ju jättetrevligt med er. Och kanske få se Ebba och Anton oxå. Då kommer man nog att längta ännu mer till januari

Var på Ullared igår och det var väldigt lyckat. Hittade en hel del till mig, sambon och bebisen. Vi var jättenöjda med dagen. men oj vad trött man blev. Fascinerande att maj77 orkade

• Minname

Hu jag har stött på probelm!!!

vi var ett par stycken här som skulle åka till Ullared en dag och nu har jag fått reda på att det så klart krockar med föräldrakursen attans.. *grrrrrrrr*

morr spott och fräzzz vad ska man göra och vad ska man välja!!??

Svar på tråden Kalmar-tråd