• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Nina75

Det är höstlov nästa vecka, bara så ni tänker på det innan ni går till simhallen. Det blir säkert massor av ungar där hela veckan.....

• Minname

ja vist ja det är just därför ons är inställd dom ska ha disko där.. =0) vi simmar i motionsdelen och där är inga ungar i och leker och jag hoppas att dom sitter vid middagsbordet vid den tiden *flina*

• lillefrejen

Ja, vilken bra idé med hemsida! Tyvärr är jag inte så duktig på att fixa sånt.

Aphrodite, När jag kom hem med byxorna tittade min sambo lite konstigt på mig och sa "Hm... behöver du verkligen ett par par byxor till, du ska ju faktiskt inte vara gravid resten av livet".
    Då tog jag mitt förnuft tillfånga och lämnade tillbaka dem!
    Men jag köpte ett par nya skor istället!

• Andi Pandi

Oj vilken aktivitet det är på denna sidan. Kul. Tyvärr är jag oxå kass på hemsidor så jag kan inte vara till mycket hjälp. Men det vore kul om någon kunde fixa.

• Minname

någon som vet ett bra ställe man kan kan få en gratis lätt och bra hemsida!??

• Nina75

Ja, jag funderar också på var vi skulle kunna ha vår sida. Alla gratisställen har ju så fruktansvärt mycket reklam.

• Nina75

Har börjat pula lite _smått_ med en hemsida till oss. Då dyker ju massor av frågor upp....
    *Behöver hjälp med vad sidan ska heta.
    *Vad vill ni ha med på sidan???
    *Vilka vill vara med???
    Kanske kan de som vill vara med skicka ett mail till mig, så sköter vi infon via mail istället???
    nina.saga@telia.com

• HelenR

Önskar er en trevlig helg....

• Nina75

Grunden till sidan är klar.
    Men jag har ingen info att lägga in

Svar på tråden Kalmar-tråd