Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
jag ska sätta mig i helgen och fila lite!!
Här är d inte många som skrivit just nu=).. Hoppas att ni haft de bra i helgen??
ja helgen har varit bra jag har stoooooor städat och möblerat om lite. Har satt lillens säng på plats vilket har inneburti att jag måste byta sida av sängen hu inte lätt är van att sova på en sida ju... jaja man vänjer sig!! variation förnöjjer!
Oh måste berätta att idag ska vi gå på besök på förlossningen!!! jag hoppas verkligen inte man är rädd efter detta. Man är onekligen lite nervös kan jag meddela!!
Oh måste berätta att idag ska vi gå på besök på förlossningen!!! jag hoppas verkligen inte man är rädd efter detta. Man är onekligen lite nervös kan jag meddela!!
besöket på förlossningen är toppen!! Det känns tryggt att veta hur det ser ut och ur det funkar!!
Vet ni! I lördags kände jag (och min sambo) för första gången bebisrörelser utanpå magen! Skithäftigt!
Mailar dig om hemsidan, Nina.
lillefrejjen... kul kul underbar känsla!!! vänta bara det blir värre och värre.. har en lilvlig sak i magen som gillar revben just nu!!!
Har haft mitt egna privata besök på förlossningen i helgen. Fick en liten blödning i fredagskväll.. Vilket resulterade i ett besök där.. Fick sedan tillbringa natten också :( eftersom att dom trodde det var moderkakan som börjat släppa.. Vid ultraljudet upptäcktes att min moderkaka sitter alldeless för långt ner så i nu läget sitter den för livmodermunnen. Ska på extra kontroll den 8 nov för att se så den växer med livmodern som den ska, annars vet jag inte utgången på det hela... Det ända jag vet i nu läget är att moderkakans placering INTE är bra... Så om jag började blöda igen eller fick ont så var det bara att ringa förlossningen för ny kontroll...
Enda positiva i det hela var väl att vi fick se bebben ännu en gång :)
//Vickan
Vickan, usch vad jobbigt. Men du får trösta dig med att de på mödravården iallafall vet vad som är fel. Och då vet vad de ska göra och kan göra extra kontroller mm. Lycka till!