-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
Tydligen så var den andra tråden stängd för fanns ingenstans att skriva trots uppdateringsförsök så hoppas jag gjorde rätt nu
Och att alla hittar hit!!! -
Minja: G*R*A*T*T*I*S igen
*s*...för dyrt med hundvalp....hihi
Minne: Hoppas du kan komma på en annan träff!!
Säger som Nöten.... 3 styckna som kommer utöka familjen inom loppet av en månad i dec/jan. Är det fler som bär på hemligheter?...*ler*
-

PARTYKVÄLL!!!!
Lör 2 sep: Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan, Äpplet
Lovan: Oj, spännande. Här är en som aldrig någonsin skulle våga mig på en tatuering...tänk om man ångrar sig
Äpplet: Vad mysigt
Och själva flygturen kan jag göra istället om du vill....om du tar över min graviditet för en stund...hehe
Nitis: Hoppas ni får bra väder nu i Norrk och att djuren är snälla mot er
-
Jordnöten: Hade jätte gärna hängt med men ska till staden med mor min för klippning, leta braller, titta på porträtten på jäntan som e klara osv. Så hinner nog inte
-
Nitis: Lämnade ett meddelande i din inbox igår när var inne här å läste allt. Vet inte om du sett det men nu är ju kanske inte allt där i så himla aktuellt.
Jätte skönt att ni löst det så bra för både er och Jontes del. Verkligen jätte skönt att ni kan gå skilda vägar som vänner!
Ko dejt nästa vecka var ett himla bra förslag!!!
Jag gör sedvanlig lista:
Kossa dejt i gröngräset:
Tisdag: Solen,
Onsdag: Solen,
Torsdag: Solen, -
Darling: Det fungerar jätte bra med träff hos dig för min del också. Mälaren är det algblomning i så undviker gärna dessa stränder med jäntan.
Vad säger ni. Ska vi boka torsdagen?! Verkar vara bäst tider där.
Äpplet: Ajdå, nej då tycker jag såklart inte du ska byta flygresan mot graviditeten
Skönt att du lyckades "missa" alla sjukdomar och flög iväg trots allt
Hoppas ni har/haft det underbart!!!
Jordnöten: Hoppas det ger med sig snabbt nu det svullna, himla osis verkligen!
Minja: Jobbigt med illamåendet
En annan har ju turen att det börjat minska så enbart kommer efter lunch och sitter i ett par timmar. -
Darling: Låter riktigt mysigt
Jag å Tussan kommer säkert också närmare 14-taget eftersom även hon har börjat ändra sina sovrutiner.
ps. det var maken som sa det var aljer i Mälaren. Han tyckte det såg ut så men nu när setat å letat efter ngn algprognos så kan jag iaf inte se att de varnat för det någonstans.. Så kanske bara är pollen ändå. Så jag inte skrämmer er menar jag
Dessutom är det enbart farligt för småbarn om de får mkt kallsupar. Annars kan man ju få hudirritation å sådant med kanske inte så vanligt!
Vad hittar alla på nu så här i värmen då?
Här hemma blir det ingenting. Maken vägrar ju Mälaren för han tycker den så snuskig å det enda stället han vill åka till och tjatar om (en sjö 3 mil härifrån) är det enda stället jag INTE vill åka till. Det är så grymt mkt myggor och broms där så man blir uppäten innan man hunnit ta av sig kläderna...= inte barnvänligt eller vänligt för min del heller
Så det lutar mot att vi aldrig kommer komma iväg på något eftersom HAN så trångsynt å enbart kan tänka sig bada på ett enda ställe "min karl i ett nötskal". Dessutom är det för jäntans skull vi åker å badar så han behöver ju faktiskt inte bada alls...men inte kan man göra ngt för sin dotters skull... måste ju vara super kul för en egens del..
grrrrr
*surar*
Ha en trevlig dag tjejor!
*kram* -
Ursäkta utbrottet ovan
Lyckades få gubben med mig till en annan sjö litet närmre. Då kunde han lämna in sin cykel på vägen så då var han nöjd...*s*. Kom ju dit rätt sent men hann ta ett första dopp för året iaf
Maken har ju dock badat tidigare. Men för min och lillans del så blev det första heldoppet. Skönt i vattnet med för kallt för E som skakade som ett asplöv.
Eftersom alla har lagt sin åsikt som fanns med på träff-listan så uppdaterar jag.
Kossa dejt i gröngräset:
Torsdag: Solen, Nitis,jordnöten, darling13.30 - -
Här är det fortfarande dåligt med jäntans mage. Ska sätta för vinbärsbuskarna ikväll iaf så hon inte kan trycka i sig fler omogna vinbär. Hon betar ju där hela dagarna...*s*. Så får vi se om detta utveckar sig till ngn magsjukehistoria eller om det ändå bara är ngt hon ätit.
Hoppas verkligen det blir fler ko-träffar här i sommar. Jag kommer iaf föreslå fler då vi tänkt vara hemma hela sommaren som det ser ut nu. Liten har inte så stort tålamod att sitta i bil så känns så onödigt att bege sig ngn längre sträcka. Känner att vi fick vår lång-tur i Thailand så nu kan vi njuta av sol å bad på nära stränder istället
Poolen hemma är ju konstigt nog inte alls intressant. Den vill hon inte alls plaska i. Inte efter att hon halkade på algerna.....*typsikt*.
Ni som har egen halvstor barnpool. Har ni klor i vattnet eller byter ni vatten väääldigt ofta? Hur ofta isf? Undrar hur ni klarar er från alger nämligen