Inlägg från: Tre solstrålars mamma |Visa alla inlägg
  • Tre solstrålars mamma

Kogänget surrar vidare 2

Darling: VÄlkommen hem Härligt när det fungerar hos svärmor

Nitis: Tycker dina förslag lät utmärkta, både chokladfondu och massagekittet Hade gärna fått båda när gifte mig. Vi fick dock inget såklart eftersom vi hade överraskningsbröllop

Lovan: Vi får väl köra filmkväll också någon dag. Jag är på

• Tre solstrålars mamma

Nitis: För min del fungerar 17 alldeles kanon bra!! Jag srkev 17.30 bara för vet ju inte hur gubbarna där hemma jobbar. Jordnötens man kanske jobbar till 17? Men som sagt, om det passar för er andra så är jag på direkt

Uppdaterar listan igen:
    Biolista:
    Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71

Nu väntar jag bara svar från två till så kan jag boka!

• Tre solstrålars mamma

Darling: Jajemen jag fick ditt sms. Därför tog bort dig från bio-listan
    Skoj att du hänger med å äter iaf!!!

Jag bokar 4:a biljetter nu trots inte fått svar från Jc ännu. Tror inte det spelar så stor roll om man upptar en biljett som kanske sedan blir avbokad. Sådant händer juh!

Angående vart vi ska ses kl17.00 så tycker jag utanför matstället NI väljer. Haha..ja, ni hörde rätt. NI får bestämma matställe. Jag har fortfarande lika lite koll på ställen så hugg till med något ni som kan. Oftast har de flesta restauranger Något för Alla så jag är inte så kinkig! ....Iof så var taccobuffen vi åt på Oliver Twist, när vi var gravida för 2 år sedan, väldigt god. Men vet inte om de har kvar det erbjudandet....*ler*  

• Tre solstrålars mamma

Nej hörrni, jag struntar i att reservera. Det ska kosta 10 kronor extra å så måste man ju stå i kö å hämta en viss tid innan. Så bättre köpa via nätet istället. Var inne å kikade på hur många platser som var tagna å det var i princip inga alls så det är inte så brottom alltså. Så jag väntar tills verkligen fått svar av alla sedan köper jag biljetterna så får ni betala mig sedan. Priset på bion är 85kr.

• Tre solstrålars mamma

Jag har inte köpt biljetter eftersom Jc inte vet ännu om kommer kunna följa med. Men tror vi kan fixa det på tisdag eftersom det inte var så många bokade.. Eller ska jag köpa för oss tre så kan Jc köpa sedan?! 
    Om ingen säger något annat så låter jag det vara då så får var å en köpa på tisdag!

Jc: Jag lider med dig!!! Det är hemskt med illamående

Darling: Ja det borde väl finnas annat där på Twisten?!

Eller är det ngn annan restaurang som behagar herskapet? Mig kvittar det

• Tre solstrålars mamma

Utanför Oliver Twist i morgon kl 17. Jag kommer!!! Gud var skoj det ska bli....första egna kvällen för mig OAW

Nu måste ju jag få skryta med att jag minsann med fått klippa skruttan. Gjorde det i veckan som va. Hon hade nämligen lyckats med att få håret på sidorna att växa mkt fortare än det mitt bak så såg lite kul ut. Håret på sidorna var alltså 3cm längre än resten. Så klippte av de tussarna och sparade såklart i liten påse. Jämförde med min hårlock som klipptes när jag var 2,5 år och vi har exakt samma hårfärg Skoj faktiskt!!! Så då fick hon iaf min hårfärg som jag åtminstonne är stolt över tja..det kanske kan ändras men det har ju inte gjort det på mig nge särskilt så hoppas hon får behålla!

Ser fram emot i morgon och hoppas att du Jc mår lite bättre i morgon så du orkar följa med.

• Tre solstrålars mamma

Här är en till som gärna hittar på något i veckan med kidsen. Jag kan på onsdag och torsdag. Maken kanske följer med också eftersom han har semester. Det beror på om han hellre vill bygga eller så. Vi har ju inte planerat något för de två veckorna han har kvar av semestern. SKönt att ta dagen som den kommer
     Jag har lite tips på saker vi kan hitta på: Bada inne på Löga, gå till Myrstacken och om det fint väder träffas i en lekpark och ha med fika.
    Angående val av lekpark så tycker jag att den bästa lekparken jag känner till är på Malmaberg. Där finns det skugga och sittplaster för de vuxna och tillräckligt mycket skoj för kidsen! Bara att ta med sig hink och spade så de kan gräva i sandlådan också
    Naturligvis tycker jag att bada på stranden är absolut mysigast men vädret känns inte så varmt för det och prognoserna har väl inte lovat varmare heller!

• Tre solstrålars mamma

Jag instämmer med Nitis och Nöten!!! Tackar så jätte mycket för en himla trevlig em/kväll Tycker aboslut vi gör om detta snart igen! Kanske en filmkväll hos någon då som Lovan föreslog. Iof så kanske vi får lov att dras med en gubbe då eftersom kanske svårt att slänga ut en karl bara sådär å säga.... -du får komma hem efter 22....haha  
    Men middag ute igen å bio eller vad som annat är jag också med på!!!

Torsdag tycker jag vi spikar för ko och kalv bus   

• Tre solstrålars mamma

Nitis: Ja den ligger jätte nära mataffären Joker. Om man går mellan Gymmet som finns där och "park hotell" som numera är studentlägenheter. Så fortsätter man rakt fram på cykelbanan då har man lekparken på höger sida just efter lilla kullen

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2