Lantlig/Romantisk inredning!
Tack Therre! Har du något exempel på vad du själv har fått ge för frakt?
Tack Therre! Har du något exempel på vad du själv har fått ge för frakt?
Jag hörde av någon bekant att man inte MÅSTE bryta upp gammalt kakel utan bara köra nytt utanpå det gamla - finns det någon här som har testat? Inget kul kökskakel i nya huset... *ryyys*
Söt Brummelisa!
Vilken jättefin veranda Sylt och Perla; vad jag är avis på din pysselhörna! Men hur sjutton hinner ni med scrapping och sådant nu? Blir så impad av att ni har tid att sitta och pyssla med ditt och datt. Jag tycker aldrig att jag har en enda stund över för sådant! Suck.
Jag har också tänkt på att vi har slarvat en hel del med att lägga länkarna på vår separata länksida för det är så himla lätt gjort att man lägger in en länk mitt i sitt inlägg som man skriver här. Countrybymail.se är det sådant exempel. Höll på att bli tokig innan jag kom på vad sidan hette och jag hittade den inte på vår länksida. Vi kanske borde bli bättre på det?
Therre & Smajla! Har ni också ruinerat er nu?
alingsas.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx
Någon som har fyra mille över..?
Beatrize74: Det var nog jag som sa det där vid något tillfälle. Jag känner ibland att alla har så hysteriskt bråttom att måla om precis allt de hittar till vitt! Jag tycker att det ultimata är att ha vitt som bas men sedan inte vara rädd att låta vissa möbler få vara avlutade, eller vad det nu kan vara. Och det finns så många fina färger som man kan använda som accenter i ett vitt rum; själv har jag ju, som sagt, fastnat lite i det rosa träsket men tycker också att det är jättefint med turskost eller klassiskt blått & vitt. Eftersom jag vistats mycket i Spanien så tycker jag också om att blanda upp det vita med lite mer rustika trämöbler (som är trärena, alltså) och jag tycker också hemst mycket om svarta smidesdetaljer. Man får inte vara rädd för att blanda lite!
turkost - sorry...
Heter det så i bestämd form, förresten? *asgarv* Ser ut som turk-ost. Det korrekta ska nog vara turkos, även i bestämd form, eller hur?
Rosa... vad menar du med varning? Menar du dem vi lägger in här i länken? Har funderat på det där med upphovsrätt och att om någon skulle vilja jävlas så kan de tipsa om att använder bilder olovandes. I den här länken borde ju ingen med rätt till bilden störa sig eftersom vi bara gynnar dem! Fast det kanske är det som FL har hängt upp sig på? Att det finns någon slags otillbörlig reklam här på tråden?