Lantlig/Romantisk inredning!
Åh, vad fin mosaik/kakel ni har i köket, Vilja! Skulle kunna tänka mig att klä mina fula bänkskivor med något sådant tills vi får vårt nya kök.
Åh, vad fin mosaik/kakel ni har i köket, Vilja! Skulle kunna tänka mig att klä mina fula bänkskivor med något sådant tills vi får vårt nya kök.
Amoroso!: Jag har den äran att för Dig presentera Sir Lawrence Claxton och hans Wonderland! (Biblioteksbilden) Ska jag lägga in den i mitt galleri så du kan kopiera den?
/E
Hur fasiken lägger ni in bilder här? Bara kopierar in?
Amoroso! När jag hittade CD-skivan igår med alla fina bilder jag hade samlat på mig i min gamla dator så blev jag helt lyrisk! Jag har en bildskatt i min dator nu! Men tyvärr så har jag ingen skrivare... *suck* Finns hur mycket som helst som jag skulle vilja skriva ut! Vad kostar en färgskrivare nu för tiden? Och färgen? Dessutom behöver man väl ha riktigt bra papper om man ska skriva ut riktigt fina bilder?
Godmorgon, Juliah, förresten!
Antar att du kommer att vara här snart också.
Sista dagen på arbetsveckan och det känns sååå mycket lättare att sitta här idag! Ska snart hämta första morgonkaffet.
Hallå Malin!
Ja, jag har tänkt mig till Möbelgrossen i morgon! Såg just en annons i Metro och det finns ett par prylar där som jag vill ha.
Jag jobbar som journalist men vill inte gå närmare in på det än så här på tråden - tror inte sådant är bra att lämna ut. Skickar till din inbox!
Malin förresten - vilket superfint badrum ni har! Och vad har du hittat den söta mattan du har i köket??
Jo, vi har väl ungefär samma arbetstider. Fast då skulle jag inte ha tid att sitta här emellanåt...
Det blir första gången jag åker dit i morgon så jag har faktiskt ingen aning! Men jag skulle tro att prylarna finns där och att man tar dem med sig direkt.
Måste fundera ut hur jag ska göra med det!
Har aldrig lyckats kopiera och klistra in! Måste göra någonting fel.
Juliah: Jag har inga bilder ännu! Bara en videofilm som jag gjorde som hastigast i huset när vi var där. Bilderna som låg på Hemnet försvann så himla fort att jag inte hann spara dem!! Men jag ska dit snart igen och ta lite mått och då ska jag passa på att fota lite.
Var på Netto idag (försökte ringa först men det fanns bara ett centralt nummer i Sverige med en snäsig kärring som sa att "skulle de ha telefon i affären så skulle de inte ha annat att göra än att sitta och snacka i den!". MYCKET dålig service. Så ville man veta om en vara fanns inne så var det bara att palla sig dit och se efter själv. Jag var på Netto här på Odinsgatan i Göteborg men den ointresserade tjejen som jobbade där mumlade bara mellan tuggumituggorna något om "öh... vet inte... har inte sett... vickkkket då bord?..." Ingen koll. Jag letade runt själv en stund men kunde inte hitta något. Det finns förvisso tre butiker till i stan men jag har ingen lust att åka runt i värmen och höra efter.
FAN!!