Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

millface skrev 2006-09-15 08:47:03 följande:
    therre: Jättesnygga tyger!!!  Vill också ha!
    Ja, visst var de fina? Jag tänkte först att frakten skulle vara skitdyr till Sverige eftersom det ändå var typ sex meter tyg jag behövde, men icket! Så nu måste jag bara kolla måtten!

Förresten var väggorden fina!
  • therre
    Leeanlej skrev 2006-09-15 14:08:16 följande:
    www.blocket.se/vi/9406609.htmden vill jag köpa. ska bara kolla ifall den får plats i vår nya lägenhet. vad tycks?=)Och jag litar på att ingen av er snor den innan jag har kollat måtten!hehe
    haha, för sent kanske? den fanns inte *s*
  • therre
    nublu skrev 2006-09-15 13:08:01 följande:
    therre: Vad kostar frakten ungefär?Jag har lagt bud på ett tokfint kakfat på Tradera. Älskar blå-vitt porslin.
    det är ju så olika på vad man köper o varifrån o hur de fraktar det, men syftar du på tyget? där kunde hon skicka 5 yard (ca 4,5 meter ungefär) för ca 70sek vilket jag tyckte lät ut billigt!
  • therre
    Ankmor skrev 2006-09-15 19:14:27 följande:
    Halooo!Mitt minne säger att det var någon i denna tråden (eller Vita hem) som sökte efter en vit "prinsess"säng.www.blocket.se/vi/9398538.htmJag ramlade på denna ... INTE min auktion!!!
    hihi, vilken söt
  • therre
    hampo skrev 2006-09-16 13:48:10 följande:
    Det är ju den som du ville ha, som finns hos mig. Fast den där hade extra upphängning. Fin !
    hahaha! det såg jag inte ens! haha! det var lite kul den hittade jag ju tom på ebay! får betala kring 250 inkl. frakt

du är min inredningsguru *s*
  • therre
    nublu skrev 2006-09-16 18:29:17 följande:
    annibilly : Blocket och en burk vit färg är ett bra budgettips. Pensel icke att förglömma! Therre: Jag tror att jag måste börja e-baya också...Det räcker inte med Tradera längre, jag behöver tyngre grejer! För dem av er som har Family-kort på IKEA : Rist finns på "extrapris" just nu! www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc...Kostar 349 om man har Familykort. Gissa vad maken håller på och skruvar ihop just nu som ska hänga över vårt kolossala Norden matbord? Bingo för er som gissade på Rist!
    ja, some heavy stuff fin lampa!
  • therre
    nublu skrev 2006-09-16 18:56:47 följande:
    Therre : Japp, den gjorde matsalen 10 ggr snyggare. Minst! Den gamla matsalslampan hamnar i ungarnas rum. Är så less på deras veckade plafond som knappt ger ledljus ens.
    haha. det är verkligen skitsvårt att hitta en snygg lampa till barnrum som ska vara lantligt! i stugan lär dotterns rum vara lite mer modernt, det blir mest de vunxas utrymmen som ska bli lantliga. det går inte med ett barn som har överfullt med leksaker *s* sambon skrattade åt mig o sa "ska vi ha lantligt i hennes rum ska hon ha en liten kökssoffa och en stol brevid med en docka på", inget annat. haha. så det blir mer modernt där, men allt annat ska jag greja i romantisk stil
  • therre
    77a skrev 2006-09-16 18:59:05 följande:
    ingen här som sett min tråd om serien Delicious från Rice... om vart de säljer det porslinet???? ha en trelivg kväll!
    desperat? såg att du skrivit i en annan tråd? måste se hur de ser ut
  • therre
    77a skrev 2006-09-16 18:59:05 följande:
    ingen här som sett min tråd om serien Delicious från Rice... om vart de säljer det porslinet???? ha en trelivg kväll!
    har du kollat på deras hemsida om återförsäljare?
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!