Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

enlitenbitkaka skrev 2006-09-29 10:43:59 följande:
    Den där väggförvaringen från IKEA: Funkis www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc...har inte något större designföretag något liknande eller yrar jag bara?! Den är förövrigt superbra förvaring, negativt är att "påsarna" har en tendens att åka ut från pinnarna dem hänger på....jag hade en i köket som jag förvarade plastpåsar dagstidingar m.m. i....... .•:*¨¨*:•. 7år av kärlek .•:*¨¨*:•.
    Vi har en från ellos i hallen
  • therre

Var du köpt tvättmedelsburken? Så jääääädra snygg!

• therre
    hampo skrev 2006-09-29 15:41:00 följande:
    Har också lagt in fler bilder. § alla har vi varit små §
    klart jag besöker dig - jag är ju stammis!
  • therre
    Smajla skrev 2006-09-29 11:59:24 följande:
    therre skrev 2006-09-29 11:46:59 följande: Var du köpt tvättmedelsburken? Så jääääädra snygg! Tack! Jag köpte dem på Balders hage här i Gbg men vet att de finns lite här och där. IEMS har dem också.
    Äh, så är det när man bor i skogen Nåja, har ju iaf mina glasburkar
  • therre

Åh, jag ligger så efter. Ni är så energiska!

• therre

Någon här på FL som brukar hänga i den här tråden har sådana här krokar. Finns de på andra ställen än Ebay, typ i Sverige och VAR?

• therre
    hampo skrev 2006-10-02 14:04:26 följande:
    therre skrev 2006-10-02 13:59:56 följande: Någon här på FL som brukar hänga i den här tråden har sådana här krokar. Finns de på andra ställen än Ebay, typ i Sverige och VAR? Har köpt mina i Leksand. § alla har vi varit små §
    såklart att det är DU som har dem! Vet du vad affären hette? Man kanske kan maila eller ringa dem. De verkar gå åt som smör i solsken på Ebay iaf
  • therre
    Beatrize74 skrev 2006-10-02 14:04:05 följande:
    therre skrev 2006-10-02 13:59:56 följande: Någon här på FL som brukar hänga i den här tråden har sådana här krokar. Finns de på andra ställen än Ebay, typ i Sverige och VAR? Jag vet inte....ville bara skriva "Jisses..vad mycket fint den människan på Ebay har till salu" Synd att jag inte fattar ett dyft hur man ska gå tillväga för att köpa därifrån. (Tur kanske eftersom jag är Traderaberoende)
    Jag handlar en del på ebay, men hittar nästan ALDRIG något på Tradera. Vad letar du på? *nyfiken*
  • therre

Vad tycker ni om serien "English roses". Jag tycker den är lite cool o jag tror jag skulle få med sambon på den till köket eftersom det är ju lite 50-tal i den med

(Saker med detta mönster)

English Rose Design Table Cloth

• therre
    nublu skrev 2006-10-02 14:49:16 följande:
    Therre : Me like! Var hittar man sånt?
    ebay jag vet inte annars *s*
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!