• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • meya

flatt, jag tror att du behöver ändra dina inställningar, för det enda man ser hos dej är din presentation...

• Sylt

Samla --> Lika fint som alla dina andra saker!!!!

Fråga:
    Jag ska till Köpenhamn på lördag (har t om fixat barnvakt Skrattande). Har ni ngra shabby-chic-affärer att bjuda på?

• Puppisen

Idag hittade jag helt otippat 2 fina kuddar på ICA MAXI, en lite linneliknande kudde med knappar på sidorna o en röd o vit randig kudde, jätte fina till ett lantligt hem. De kostade endast 29,90kr/St. Blev så glad.... dessa oväntade inköp är roligast

• Samla

Tack så mycket! Så roligt att fynda och att det sen blir bra när man målar!

Sylt: Många av inredningsaffärerna ligger om du går till höger (från tåget) vid Fisketorget (där fontänen är), på smågatorna där, sen får du inte missa Lisbeth Dahl (kolla på hemsidan efter adressen), Om du annars går till vänster vid Fisketorget o rakt fram ligger åhhh kommer inte ihåg vad den heter, Amsterdam??, Room har precis öppnat (ligger också till vänster vid Torget). Men du slå, på tex Greengate eller House Docktor och se återförsäljare så hittar du lite affärer!

puppisen: kul! Man kan hitta fina saker på typ Coop, Ica etc!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Puppisen

samla, ja jag har fyndat många gånger på ICA MAXI, bor väldigt nära.   

• Sylt

Samla --> Tackar! Lisbeth är en klassiker..... men de andra ska jag koll upp (är ju ganska ny i shabby-chic-träsket ).

• NyfikenRosa
    Samla skrev 2006-09-07 19:23:37 följande:
    Nu har jag målat mitt spelbord som jag köpte på Blocket för  200 kr!  Blev nöjd! Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    WOW..., tänk vad färg kan göra!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!