• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • lilla Uv

samla: vilken butik var det som skulle börja med nät handel?

Den där spegeln som finns på jysk, finns den nu oxå?
    var det inte någon som hade målat en sån vit? minns inte vem men skulle gärna vilja se bilden...
    Funderar på och ha en vit spegel i nya badrummet, nu när våran var förstor....

• millface
    hampo skrev 2006-09-08 14:16:48 följande:
    Samla skrev 2006-09-08 13:41:56 följande: Tack! Jo, färg gör så mycket! juliah: spanade in kudden innan, den är helt underbar, ser ut som den kommer från en affär! Idag har jag varit I Ystad, bla på "Levande Hem (tack Hampo för tipset! ) Affären var helt fantastisk, ägarinnan var ljuvlig! Köpte två stolsfodral från Kollén o Nyblom, o en liten blomsterpinne. Andra bra affärer var Rut & Melker, där jag också handlade lite . Sen har jag äntligen varit på www.fridasgard.se !! Kan meddela att de skall börja med näthandel!!!!!! Kommer igång om ca 2 veckor! Så håll koll!!! Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält. Jo du, där inne är det härligt att vara. Anne (ägarinnan) är lika snäll som hon låter.
    Jo hon är verkligen supertrevlig!!!

Första gången vi var där öppnade hon bara för vår skull. Sen vägrdae vår bil att starta så hon hjälpte oss med startkablar och grejer, sprang och hämtade cider och bjöd på mm!!

Sen andra gången skickade hon med en massa extra saker i påsarna.

Hon tipsade också om en kransbindarkurs lagom till jul -den ska jag gå
  • Smajla
    lilla Uv skrev 2006-09-08 17:06:02 följande:
    samla: vilken butik var det som skulle börja med nät handel?Den där spegeln som finns på jysk, finns den nu oxå?var det inte någon som hade målat en sån vit? minns inte vem men skulle gärna vilja se bilden...Funderar på och ha en vit spegel i nya badrummet, nu när våran var förstor....
    www.fridasgard.se
    //Smajla
  • Lola Jämtland

Hörrni tjejer i tråden... (jag läser här emellanåt o kollar i era hem)...

Kan dessa kakfat va något för er?

www.halens.se/ProductList.aspx

//Tama fåglar har en längtan, vilda flyger
  • lilla Uv

Har gått igen en del gallerier nu... i jakt på spegeln, millface var det som hade en från jysk! den va vit den hon hade, tror det va hon som hade målat sin...

• millface

Lilla uv: Jag har en spegel från Jysk. Den för 350:- men den är ju redan vit från början så dne behöver du inte måla.

• Smajla
    Lola Jämtland skrev 2006-09-08 17:10:56 följande:
    Hörrni tjejer i tråden... (jag läser här emellanåt o kollar i era hem)... Kan dessa kakfat va något för er? www.halens.se/ProductList.aspx//Tama fåglar har en längtan, vilda flyger
    Jättefint kakfat Lola!
    //Smajla
  • nublu

therre : Du får kolla på NCS-kartan hos färghandlaren. Så slipper du förklara att du vill ha något vaniljsåsaktigt!

• Samla

Klockan jag köpte på e-bay kom idag! :

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/samla/gallery/php0j8p9o.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Eddan

Vågar inte lägga in några bilder,vis av andras erfarenhet, men på Jysks hemsida finns det ett reklamblad och om man tittar på sista sidan där så finns det en spegel som heter "Reflection" Den säljs på rea nu och jag är lite halvsugen på den men vet inte hur den ser ut i verkligheten. Är det någon som har sett den IRL kanske?
    www.jysk.se

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!