• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • aktuelle

heeeeej allesammans ! :) idag besiktade vi ett hus och imorron ska vi prata med mäklaren.. oooh, längtar tills vi får flytta in :D

• Mysiga tjejen

aktuelle
    kul med hus hoppas ni kommer att trivas i det

och ni som är gravida och trötta tror ni inte att det är hösten, kylan vädret och mörkret också som gör det för att jag är också trött hela tiden och orkelös
    pust!

• aktuelle

Mysiga tjejen : känns superspännande. Är säkert vädret och mörkret som gör en trött också , sant..

• Sugardynamite

Ellskling: Det är en Moby Wrap bärsjal. Istället för typ baby björn. Det är mycket mer ergonomiskt att bära sitt barn i en sjal än i en bärsele. Dessutom är det otroligt praktiskt att ha båda händerna fria och ändå bära barnet, vilket man helt klart behöver göra ibland.

• Marlene

Vi från sjalbarn brukar ha träffar ibland (senast i dag) Ni får gärna komma och kolla och klämma lite och kanske provknyta om ni vill. Träffarna brukar bestämmas under bärsjalsträffar på forumet på sjalbarn.

• minnapinna

Sugardynamite,
    jag har en moby wrap o den är kanon!

• Anna o Marthine

Jag har också tänkt köpa mig en själ. Men jag har varit lite osäker på vilken jag skulle välja...
    Men det blir nog en Moby Wrap även för mig.
    Den verkar vara väldigt bra och sedan så fanns den ju i brunt, jag ÄLSKAR brunt

• Anna o Marthine

Äh, sjal skulle det ju stå

• Mysiga tjejen

ananis
    haha jag skrattade när jag läste att du skulle köpa en själ

jag har fått höra att sjal får dåligt betyg hur bekvänt barnet sitter.......
    men men det är ju mysigt, jag lånade en långsjal moby wrap hette den nog men Klara gillade inte sitta i den och sen skaffade jag en tri cotti, två ringar som man sätter i kors, den lärde jag mig aldrig så jättebra så att hon satt skönt i den men annars var den enkel att sätta på.....
    så kanske nån som vill köpa den av mig billigt billigt!!! färgen är vinröd och inte använd nått nästan!!