Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
heeeeej allesammans ! :) idag besiktade vi ett hus och imorron ska vi prata med mäklaren.. oooh, längtar tills vi får flytta in :D
aktuelle
kul med hus hoppas ni kommer att trivas i det
och ni som är gravida och trötta tror ni inte att det är hösten, kylan vädret och mörkret också som gör det för att jag är också trött hela tiden och orkelös
pust!
Mysiga tjejen : känns superspännande. Är säkert vädret och mörkret som gör en trött också , sant..
Ellskling: Det är en Moby Wrap bärsjal. Istället för typ baby björn. Det är mycket mer ergonomiskt att bära sitt barn i en sjal än i en bärsele. Dessutom är det otroligt praktiskt att ha båda händerna fria och ändå bära barnet, vilket man helt klart behöver göra ibland.
En länk till en sajt om sjalbarn. Jättebra tips, råd och info.
www.sjalbarn.se/
Vi från sjalbarn brukar ha träffar ibland (senast i dag) Ni får gärna komma och kolla och klämma lite och kanske provknyta om ni vill. Träffarna brukar bestämmas under bärsjalsträffar på forumet på sjalbarn.
Sugardynamite,
jag har en moby wrap o den är kanon!
Jag har också tänkt köpa mig en själ. Men jag har varit lite osäker på vilken jag skulle välja...
Men det blir nog en Moby Wrap även för mig.
Den verkar vara väldigt bra och sedan så fanns den ju i brunt, jag ÄLSKAR brunt
Äh, sjal skulle det ju stå
ananis
haha jag skrattade när jag läste att du skulle köpa en själ
jag har fått höra att sjal får dåligt betyg hur bekvänt barnet sitter.......
men men det är ju mysigt, jag lånade en långsjal moby wrap hette den nog men Klara gillade inte sitta i den och sen skaffade jag en tri cotti, två ringar som man sätter i kors, den lärde jag mig aldrig så jättebra så att hon satt skönt i den men annars var den enkel att sätta på.....
så kanske nån som vill köpa den av mig billigt billigt!!! färgen är vinröd och inte använd nått nästan!!