• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • HelenZ

tusse74: jajmensann, ICAs recept, min står i frysen nu för nedkylning så vi får se resultatet...men det verkar lovande! http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=532487

sugardynamite: hehe, jo det kan vara så... fylla på i kalori-förrådet! Hmm i fredags, jag vet faktiskt inte vad jag gjorde och varför jag inte var där. Tror jag var med gubben min, hans enda lediga dag på över 2veckor!

Hej och välkommen alla nya!

I väntan på Albin
  • HelenZ

Deborah: Jag måste vara blind men jag ser inte vilket datum du skrivit in dig på BF-listan?

I väntan på Albin
  • Anna o Marthine

Nej, jag är fortfarande hemma. Ingen baby här inte...
    Jag hade hoppats att lill*n ville komma ut till imorgon eftersom de är min morfars 80-årsdag då. Det hade varit rätt skoj! Men det blir nog inte så...
    Men det är väl bara att hålla tummarna och hoppas att det inte dröjer alltför länge till i alla fall...

• Anna o Marthine

HelenZ: Oj, det lät väldigt gott! Nu blev jag ju riktigt sugen på något sliskigt. Kanske man skulle baka

• HelenZ

ananis: Japp, nu är den avsmakad, supergod! Blir ganska mycket på det där receptet men det blir bara godare om man fryser ner det....
    Nu sitter jag och letar bra recept på rostbiff och potatisgratäng men känner att det kanske får räcka med bak idag, har tvättstuga kl 19 så tiden är knapp. Sparar det till imorgon och äter pasta idag

I väntan på Albin
  • Sugardynamite

Vad irriterande det är på den där graviditetsuträkningen att antalet dagar man har kvar till förlossning och var man befinner sig i graviditeten inte stämmer!

Enligt den har jag 34 dagar kvar till BF, vilket är väldigt konstigt när det idag är den 1 Oktober och jag har BF den 30:e.

• Aquagreen

Blev så sugen på fika när ni diskuterade gosaker så gjorde hallon muffins på vild hallon blev sååå gott Fyller år på tisdag så måste göra en tårta oxå

• loverose

HelenZ: Hon står under 20 januari..är två på samma datum..hade också svårt att hitta!

• HelenZ
    sugardynamite: JAG VET! Enligt FL har jag 24 dagar kvar men det kan inte stämma då BF är 27de oktober och idag är den 1a...att det ska vara så svårt att räkna rätt.

Loverose: dOh! Där ser man Hmm...fortfarande ingen BF i november eller december!

aquagreen: Grattis i förskott
    I väntan på Albin