Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
roligt att det verkar vara många barn som vill ut nu! passa på att äta å vila så mkt ni kan när ni känner att ngt är på gång så ni har lite energi att ta av. (jag kräktes upp allt jag åt under 18 timmar innan joar behagaade titta ut) lycka till nu!!!
Nu har jag uppdaterat min blogg med ett par färska bilder på Honungsbebis lilla Tyra från i eftermiddags, om det är någon som vill se.
inasinsikter.blogspot.com
Det är så spännande att kika in på tråden och kolla vilka som fått barn eller är på G
.
Grattis till de som fått och Lycka till alla som väntar på sina sötnosar!
PUffalina: ja, hon är jättesöt, och lik sin mamma.
De vet inte när hon får komma hem ännu. De måste få igång amningen ordentligt först. Eftersom hon är så liten så är hon lite svag och suger inte så bra ännu och därför får hon urpumpad bröstmjölk via sond också var tredje timma efter att Honungsbebis ammat henne.
Vi får hoppas att hon snart bli starkare och kommer igång med ätandet själv.
Jag tror bestämt att alexandra är och föder barn nu...
fick sms av henne i morse om att hon sovit på sjukan tillsammans med mannen sin
(hon hade så ont ont ont, hennes egna ord) men hon hade inte öppnat sig nånting alls utan genomgick bara öppningsskedet.
Hon hade fått 2 sprutor, en sk sov-dos så att hon skulle kunna vila upp sig...
hon skulle bli undersökt för att se om det hänt nåt eller hon skulle få åka hem igen, och efter det har jag inte hört av henne och hon svarar inte heller sååå
Jag tror det är baby på utfart nu
Spännande!
Hallå alla gravida o nyblivna mammor så snart ni orkar får ni gärna följa med på mamma o baby fika som vi brukar ha, vi brukar även gå på baby sång.. Ska skicka länken tll vårat forum
Jo fredag fungerar nog för mig. Men vart ska vi träffas denna gång, vi kan ju byta ställe. Kom med förslag alla! Jag ska fundera...