Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
norskan78
det är sången "en liten båt blir ofta våt om magen när det stänker"2ggr sjunger man det men olika melodi på slutet
"jag undrar vad den tänker"
"den tänker att i böljan blå där simmar små små fiskar" 2ggr
"jag undrar vad den viskar"
"den viskar att det finns en skatt på havets djupa botten" 2ggr
"jag undrar vem som fått den"
när man sjunger att man viskar kan man viska det och sen höjer man rösten igen på slutet
Mysiga tjejen: när jag läste den för KEvin,då blev han jätteglad och sa själv om fisken.. så det kan vara den då:) skall vara med på sång stunden på dagis på måndag( om jag får) så kanske jag kan få melodin där:)
ALexandra: va roligt att det börjarhända saker för dig oxå.. tänkte på det här om dagen att det e inte länge för vi alla har en bebbe ( och vissa har ett barn till)
Slämisen har gått på mig för 2 dagar sen, och lite förvärkar har jag haft, men det ser ut som att någon vill reats så länge som möjligt*ler*
Alexandra - om ni åker in ikv så kanske ni träffar min mamma hon jobbar i natt:
lycka till Alexandra!!
kanske du har åkt in nu när du inte är inloggad
IaPia: Grattis till hemkomsten!!
Du verkar ha haft en drömförlossning! Låter helt underbart.
Alexandra: Hoppas att det är förlossningen som är på gång nu för dig.
Idag har jag varit till avd.56 och hälsat på Honungsbebis och lilla Tyra. Hon var så otroligt liten och söt! Fotade massor, så jag skall försöka lägga ut någon bild på min blogg lite senare.
Annars måste jag säga att jag bara helst ville hålla handen för ögonen när jag gick förbi dörren till förlossningen.
Jag blev bara iskall i magen och jag längtar inte ett dugg faktiskt som det är nu. Det är nog väldig tur att jag skall dit på torsdag igen på Norea-samtal, besöka förlossningsavdelningen och skriva förlossningsplan. Jag vill helst bara att det skall vara i mitten på November nu så att allt är över och jag är hemma med liten bebis.
Vad spännande Alexandra, då kanske vi får en till bebis på tråden snart =) Lycka till!!!
Jo jag måste verkligen säga att min förlossning var helt underbar! Inte alls så hemsk som jag förväntat mig.
Trist att du ska behöva känna så där Sugerdynamite. Hoppas det blir bättre efter norea-samtalen!