Octaviakliniken - var är alla?
Undrar var alla som går på Octaviakliniken håller hus? Har alla blivit gravida och jag den enda barnlösa, eller har alla semester?
Undrar var alla som går på Octaviakliniken håller hus? Har alla blivit gravida och jag den enda barnlösa, eller har alla semester?
För oss tog det en månad att få tid. Ringde i december, fick tid i januari.
Lycka till!
Ja, att få börja med utredningen alltså
HemligaJag: Tack Ok då får man hoppas att det inte är så mycket längre tid det behöver ta nu då. När jag sökte här på FL tyckte jag någon skrev att de fick vänta i 13!! veckor och det tycker jag lät länge... när man väl tagit sig i kragen för att ringa och påbörja en utredning vill man ju komma iväg så fort som möjligt.
Det kanske var precis över sommaren? För de hade stängt från mitten på juli till mitten av augusti om jag inte minns helt fel. Och då är det ju klart man får vänta lite längre på att få komma igång med sin utredning
Hej,
Det tog ca en månad för oss att få tid. Men sedan tycker jag att det gått fort ska på sammanfattningssamtal i veckan. Utredningen är mao klar. En dryg månad senare.
Det är bara Leena på Octaviakliniken som jobbar med utredningar. Det gör hon bra
Mizz Turko: Vad är Puregon? Menar du bra ägg? Eller bra FSH/LH/något annat?
Morisette8: Jag håller tummarna!!
Lycka till allesamman!
frusomvillhabebis: då får ni veta vad som händer i behandlingsväg Det blir spännande!
Tack, Lycka till allihop!
Hej!
Nu ska jag få börja spruta med puregon. Det blir antagligen i morgon. Undrar hur länge det kommer ta att få fram ägg? Jag antar att det blir svårt att bara få fram ett eller två ägg som är tillräckligt stora, alltså att det blir fler och att vi får avbryta...
Lycka till, till oss alla.
Oboy: Hoppas det går bra med puregon! Har du ätit pergo innan och inte fått ÄL av de? Lycka till!!
Jag ska till Leena idag för att göra vul efter min andra pergokur. Hoppas på en eller två fina blåsor
Kram på er!
oboyälskaren:
För mig har jag fått spruta 11 & 12 dagar och fått fram ett fint ägg varje gång + några små men de räknas ju inte.
Önskar er lycka till
jam:
Oh, lycka till idag Berätta hur det gick sen!