• Mizz Turko

Octaviakliniken - var är alla?

Undrar var alla som går på Octaviakliniken håller hus? Har alla blivit gravida och jag den enda barnlösa, eller har alla semester?

• Svar på tråden Octaviakliniken - var är alla?
  • Bisquit

På octavia.
    Egentligen öppnar dominte förrän 8 men när jag kom dit ( vid 7:30 ) var det öppet och jag fick komma in ändå.

Supersnälla!!

• Mizz Turko

Okey, tyvärr kommer svaren att dröja något. Då octaviakliniken skickar vidare sina prover som ska analyseras till SöS, och de i sin tur håller på med "vad det nu fasiken var/byte av maskiner/sammanställning" så skickas proverna vidare till HS, som just nu håller på med ackreditering och därför skickar vidare proverna till KS.

Så det kommer då tyvärr dröja, som sagt.

• Tualisa

Hej! jag fick svar på mina prover ganska snabbt.. men det var ju i sommar iförsig, men då tog dom nya, för dom var inte nöjda med alla värden! igår fick vi ett samtal från Leena.. hon sa bara till min sambo: dina simmare är normala.. inget mer.. haha.. härlig kvinna, men inte så talför

• Bisquit

Skönt tualisa!!

Ja hon kanske inte är så talför via telefonen. Annars tycker jag att hon pratar på bra. i typ 190 så det gäller att hänga med, hi hi.

• Mizz Turko

prata på? har jag inte varit med om, men i och för sig så har hon ju som sagt inte så mýcket att tillägga för mig... mina värden blir ju som sagt värre, och hennes min räcker gott och väl, istället för förklaringarna.

• Tualisa

Hej igen! just kommit från jobbet.. skönt att va hemma igen hos min kära dator ;) Leena är jätte trevlig och duktig, men som du säger.. hon pratar på i 190.. man hinner inte riktigt förstå vad som hänt.. haha.. min sambo var med som tur var, han berättade för mig senare på kvällen vad som sagts. Men jag är glad att jag kommit till henne, hon verkar ändå förstå hur allvarligt det känns detta! nu väntar jag bara på remiss från huddinge för ingreppet.. sen får ja gväl komma till leena igen snart.. för hormon behandlingar kanske?? vem vet..

• HemligaJag

Hejsan tjejer. Jag går också på octaviakliniken, gjort sen januari.

• Mizz Turko

HemligaJag

välkommen in du med, hur långt har du kommit i utredningen? vad var "felet" hos er?

• HemligaJag

Mizz Turko:
    Tackar
    Utredningen är klar och går nu under behandling, puregon. Felet ligger hos mig och jag har pco.

Försökt med pergo men fick ingen ägglossning av dem. Nu med puregonen får jag äntligen ägglossning!

Hur går det för er då? Vad har ni för fel?

Svar på tråden Octaviakliniken - var är alla?