Inlägg från: Carro |Visa alla inlägg
  • Carro

~*~ nattsnack ~*~

Seroc;
    Härligt!
    Fördelen med när det är "tråkiga" saker, när det sedan händer ngt positivt så förstärks den känslan!

Jag är imponerad av dig, du motionerar, promenerar i naturen och har en hobby, inte illa!
    Jag borde skaffa mig en hobby..
    Har funderat på att börja släktforska, men är som vanligt rent för lat Skrattande
  • Carro
    mrslind;
    *flinar*
    Jag kan få lite av din sexlust, min är nere på noll för tillfället Skrattande
  • Carro
    mrslind;
    Det är det bästa med att jobba natt, att det oftast är färre pass som är längre istället plus att OB'n gör så att man tjänar bättre..

Min mamma jobbar som syrra på natten och hon har ett guldschema..

Hon går på måndag och av torsdagmorron ( 3 nätter)
    Sedan är hon ledig en vecka
    Sen går hon på torsdag och av måndag morron (4 nätter)
    och är sedan ledig en vecka och så flyter det på, inte helt fel..
  • Carro
    mrslind;
    tack, vad snäll du är, det kan behövas..
    Mina underbara sammandragningar tar fullständigt kål på all sexlust så Fundersam
  • Carro
    Seroc;
    Ja då får du njuta så länge det varar Flört
    Jag har all tid i världen egentligen, har varit sjukskriven ända sedan i mars då vi var igång med vår ivf-behandling och lär vara det graviditeten ut..
    Men, jag har ingen enrgi..
    Värmen i kombination med graviditeten och min reumatism tar slut på all min energi utan att jag gör ngt, ganska så tråkigt tyvärr..
    Tur att det är friidrotts EM nu så jag kan ligga på soffan och kolla på det iaf Skrattande
  • Carro
    mrslind;
    Det låter iof inte heller fel, men å andra sidan, det har ju helt och hållet att göra med ens schema..
    Hur jobbar du då?
  • Carro
    Seroc;
    Jag har en form av reumatism som kallas SLE, en typ av bindvävnadsreumatism.
    Jag kommer förhoppningsvis aldrig att behöva steloperera leder och liknande och tur är det, utan har man bindvävnadsreumatism så går det istället på bindvävnaden i kroppen..

Jag kan t ex ha ledvärk och muskelvärk, men det är lindrigare.
    Jag har försämrat immunförsvar och får t ex väldigt lätt lunginflammationer.
    Man kan få inflammationer i njurar och hjärtsäck t ex och liknande..
    Jag har även högre missfalssrisk och går därför på blodförtunnande nu under graviditeten..
    Men, som tur är så har jag en lindrig SLE (och hoppas att det kommer fortsätta att vara så), så jag har inte så mycket problem..
    Hade en del strul med inflammationer i höfterna förr, men det är längesen nu, så det jobbigaste är om jag får lunginflammation plus att jag har problem med trötthet..

Så iom det är ganska så skonsamt för mig så brukar jag säga att jag är inte sjuk utan jag är frisk med lite komplikationer Skrattande
  • Carro
    mrs lind;
    Usch, det var låååånga pass!!
    Du jobbar ensam eller?

seroc;
    Har du varit arbetslös länge?

vill ha bebis;
    ha en fortsatt trevlig natt, hoppas att filmen är bra!!
  • Carro
    Seroc;
    Det kunde varit värre Glad
    Hoppas att du kan sova lite!! Sov så gott!

mrslind;
    ja då är du ju van Skrattande
    Det är ju tur att du har tillgång till dator så att du kan slå ihjäl lite tid på det sättet..
    Har du möjlighet att kolla på film med om du vill det?
    Hur är din brukare, behöver han/hon mycket hjälp nattetid eller du är mest där ifall det skulle vara ngt?

åhå, nu vaknade Sam.. och bestämde sig för att syssla med sin favorithobby för tillfället, att sparka så hårt han kan på min urinblåsa, mindre skönt Skrattande
  • Carro
    Seroc;
    Det måste ändå varit skönt nät bitarna föll på plats..
    Hur det än är så blir det lättare om man har en diagnos, för då går det att behandla..
    Det var likadant med min SLE, jag har varit mycket sjuk i hela mitt liv och haft problem med immunförsvaret, men jag fick inte diagnosen förrens när jag var 14.
    Men iom jag fick en diagnos så blev det också lättare att göra ngt år det.

Så skönt att du får pengar nu.
    Det är inte alls bra för ens självkänsla att gå utan ngn inkomst, då känns det bara som att man ligger alla till last.
    En sådan sak som att få kunna bidra lite ekonomiskt till hushållskassan kan göra stor skillnad!
    Jag håller tummarna att det fortsätter att gå åt rätt håll!
Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~