Inlägg från: Carro |Visa alla inlägg
  • Carro

~*~ nattsnack ~*~

Snakeheart;
    Då får vi hoppas att du slipper må en massa dåligt denna gången med!
    Jag tycker så himla synd om dom tjejer som inte gör annat än spyr.. det kan inte vara lätt, framförallt inte i början när man är konstant hungrig!

Det är ju skönt att ni är så bra vänner, annars hade det nog varit riktigt jobbigt..
    Usch, tuff situation det där..
    Har han berättat för sin nya flickvän om vad som hänt?
  • Carro
    Snakeheart;
    Visst kan man förstå att hon blev upprörd, men samtidigt så var det ganska så egoistiskt av henne att hota med abort ifall du behöll barnet, det är ju trots allt du som bär på det, inte han..
    Fy vilken jobbig sits att hon också är gravid.. Inget drömläge precis Ledsen

Jag tycker att du ska njuta av barnet!
    Jag har alltid sagt att "allt" har en mening och jag tror inte att er bebis blev till av en slump!
    Det kommer att vara ett efterlängtat och älskat barn och det är det som räknas!
  • Carro
    Snakeheart;
    Ja det är ju verkligen komplicerat..
    Man kan ju förstå som du själv skriver att hon inte vill att ni ska ha ngn kontakt nu, men å andra sidan så har ni ju faktiskt redan barn ihop så ni måste ju liksom ha kontakt..

Nädu gumman, nu känner jag att ögonen börjar trilla ihop!

Vi får ta och snacka vidare sen!

Tack för sällskapet inatt Glad

kram
  • Carro
    Seroc;
    Jag glömde bort att jag skrivit här, började svara på inlägg i min gb Skrattande
    ååh, det är så härligt med snarkandes snörvlandes karlar..
    Soffan inatt eller? Flört
  • Carro

Jag tror att jag får ta och prata lite med mig själv istället, ingen annan verkar ju vilja det så Flört

• Carro

inte kul med sjuka öron, krya på dig!

om det är öronont så ska du få ett tips som faktiskt lindrar riktigt bra..

Skär av en liten bit lök och värm den riktigt ordentligt.. Linda sen in den i bomull och stoppa sen in i örat.

Byt ut med jämna mellanrum så du hela tiden har värme i örat, det lindrar otroligt bra och om det är en öroninflammation så brukar det spricka så vätskan rinner ut ganska så fort!

• Carro

Hej tjejer!

Trevligt med fler vakna Glad

Ser att ni skrivit om TV-shop..

Lättroad som jag är så har jag haft jätteskoj att dom kört med tysk TV-shop på ngn kanal ett tag..
    Bäst är när dom dubbat dom som pratar Skrattande

• Carro
    Grisling;
    Kan inte annat än hålla med, ibland så tänker man 'Oj, den där produkten verkar ju riktigt bra/praktisk' och sen så skakar man bara på huvudet åt sig själv..

Det mesta som säljs på TV-shop är ju faktiskt skräp, men all heder åt dom som gör "programmet" dom är jäkligt duktiga på att få saker att verka "livsnödvändiga" Skrattande

haha, ja Stella är verkligen en tvättäkta livsnjutare..
    Jag upphör aldrig att förvånas av alla hennes konstigheter och egenskaper!
    Just nu ligger hon och sover brevid mig och gömmer ögonen med framtassarna för hon tycker att här är för ljust Glad

Det är såå skoj att kolla på foton av katter!
  • Carro
    Grisling;

Vad är det som blir konstigt när du försöker fixa med fotona?
    Jag kan kanske komma med ngt tips..

Ja den där juicegrejen tycker jag också verkar vara ganska så bra..
    Har ngn gång funderat på att kika in på TV-shops hemsida och kika vad där finns, men det kan nog bli farligt Skrattande
  • Carro

Du får ändra under dina inställningar, som det är nu så visar du bara presentation och gästbok.. Klicka bara i att du ska visa fotoalbumet med Glad

• Carro

Nu gick det!

Så söt hon är!!

Jag känner att mina ögon håller på att gå i kors nu, men jag ser fram emot att få kolla på fler foton av henne Glad

Du får sova så gott sen när det är dags!!

kram

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~