Inlägg från: Carro |Visa alla inlägg
  • Carro

~*~ nattsnack ~*~

Nu är jag tillbaks!!

Nackdelen med hennafärg, det tar så förbannat lång tid att skölja ur.. Fundersam
    Men fint blev det! Skrattande

Zahcro;
    Spännande!!
    Vet ni om det är en flicka eller pojke?
    Förresten, läste ngnstans en rätt bra sak att ta med sig som många verkar glömma..
    Ett par morrontofflor som man kan ha på fossingarna om man är uppe och vandrar på förlossningen!
    Golvet brukar vara så smutsigt..

• Carro
    Snake;
    Jag avregistrerade min Lunar, var aldrig där, men jag kanske kommer ihåg ngt..
    Vad behöver du hjälp med?
  • Carro

Nu vaknade Sam med och håller låda i magen, han undrar väl vad mamma sysslar med Skrattande

• Carro
    Snakeheart;
    Om jag inte har fel för mig så ifall du går till ditt krypin så ska där finnas flikar ovanför ditt namn och en av dom heter väl dagbok?

Somnade alla andra? Flört
  • Carro
    Snakeheart;
    Lite nyfiken, kommer du ihåg hur långt innan du packade väskan?
  • Carro
    Zachro;
    Är sandalerna sköna så är dom nog alldeles utmärkta att gå i Glad

Ett litet tips;
    Skriv upp klockslagen när värkarna kommer så har du bättre koll på hur ofta dom kommer och du ser när dom börjar bli mer regelbundna..
    Det kan vara ganska så bra att ha till hands om du ringer förlossningen.

Då håller jag tummarna att det blir en pojke!

Vi vet redan att vi väntar en pojke..
    Vi ville ta reda på det vilket var tur, för Sam var en riktig liten blottare på ul'et, han gjorde inget annat än visade snoppen Skrattande

Hoppas du kan sova en stund, lycka till!! kram
  • Carro
    Snakeheart;
    Jag kommer också att packa väskan i tid..
    Läkarna räknar inte med att jag ska gå tiden ut..
    Jag har en form av bindvävnadsreumatism som heter SLE och det är ganska så vanligt när man har SLE att man föder för tidigt.
    Så dom hoppas att jag ska gå till kring v.34-36 iaf

Sammandragningar har jag haft ända sedan v.15 ca och eftersom jag har ganska så många och en del är rätt smärtsamma så går jag på Bricanyltabletter, 7,5mg morron och kväll, det har hjälpt bra så det är skönt Glad

Zachro;
    Det absolut bästa du kan göra är att sova för att ladda batterierna..
    Du vet inte hur lång tid förlossningen kommer att ta så det är bättre att vara så utvilad som det går att vara när du kommer in Flört
  • Carro
    Snakeheart;
    Oj, du är duktig med att skriva i bloggen ofta!
    Jag tänker hela tiden att jag ska skriva, men sen glömmer jag bort det.. Men jag har iaf skrivit en del Skrattande
    Har du mycket problem med illamående?
    Jag har haft turen att inte må alls illa vilket jag är tacksam för, har haft diverse andra komplikationer så..

Ser att du är ensamstående, tycker det är tufft av dig att behålla bebin!
    Inte lätt att redan vara ensam med ett barn och vänta ett till..
    Har du ngn kontakt med pappan till bebin i magen om man får fråga dvs?
Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~