• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • Minilott

Ja det är det men det händer för mycket i huset för att vi ska kunna ha sovande jour! Vi har några brukare som behöver akut vård så att säga och några ggr det senaste halvåret har de blivit dåliga samtidigt så nu har vi en sovande jour förutom mig som är vaken... Händer det så är det INTE kul att vara själv här i kåken Är det lugnt hos dig?

• diana och daniel

hej en tills som jobbar och har tråkigt..

• Snakeheart

Lollipop 1: Njaae.. när jag jobbar är det inte lugnt alls.. Tungt arbete.. Å då kan vi inte sitta vid datorn nåt alls heller, tyvärr.. Isåfall bara om rasterna..

Vill ha bebis nu: Hejsan!!

• Minilott

fast vi tjänar ju lite kosing Det är ju bra!

• Minilott

Jag kikade in hos dig Snake Hur löser du det med sonen när du jobbar natt? Jag hade min dotter hos en supermysig nattdagmammaa8konstigt ord va ) När jag behövde hjälp på nätterna...

• Minilott

nattdagmamma(konstigt ord va ) så ska det stå!

• Snakeheart

Ååh.. just nu är hans pappa arbetslös, men sen vet vi inte riktigt hur vi ska göra. Han jobbar egentligen inom vården och hittills innan har vi pusslat ihop det så gott vi kunnat.. Jag jobbar varannan vecka/ledig varannan rnligt vårt schema.. därför har det fungerat bra...
    Nattmamma låter ju superbra.. men var får man tag i en sådan isåfall?

• Minilott

Jag fick tjata på chefen för barnomsorgen. Min dotters dagmamma är god vän med en kvinna som arbetar som nattdagmamma så jag visste ju att det fanns, dessutom kände min tös henne eftersom hon var hos dagmamman och fikade. Chefen ville att jag skulle byta tjänst och jobba på dagen men varför skulle jag behöva tvingas till det när en lösning fanns? Hon gick me på det sen. Hur det är i göteborg vet jag inte säkert men när min sambo var ihop med en tjej i Gbg, hon hade ett barn sen ett tidigare förhållande fick de faktiskt hem en kommunalbarnvakt som var i hemmet på kvällen när de båda arbetade(yrkesmusiker med många sena kvällar) Oj.. vad jag skriver mycket...

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~