• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • diana och daniel

mm.. jag kan ju berätta för er alla att jönköping suger och är verkligen tråkigt!

Men det är en ganska fin stad!

• Minilott

jag skule nog inte trivas i en storstad, jag är nog för "bonnig" för det

• Snakeheart

Lollipop 1: Uppväxt i Partille och ett litet samhälle i Härryda kommun.. Inte i storstaden!

• diana och daniel

det finns inte något att göra!

Allt stänger vid tio..
    krogen stänger vid två!

ändå räknas jönköping till en större stad!

• Snakeheart

Aah... låter ju inget vidare, nej.. När man på vissa uteställen i Gbg kan vara igång till 5 eller så.. å sen gå å ta nattkäk efter (morgonkäk.. )..
    Men en fin stad i övrigt..?!

• Minilott

Det låter ju kanon snake Här hemma får man snällt lämna byns krog kl 02:00 då de tänder alla hemska lampor för att folk ska skynda sig ut, sen är det hem och laga makaroner till "nattamat";-O

• Snakeheart

Heheh!! Menmen.. kanske bra på sätt å vis å inte vara ute för länge.. Tycker ju dock att 3 iaf kunde vara stängningstid.. 2 låter, för mig som nattmänniska, så tidigt...
    Men inte ofta jag varit ut på sistone, så int spelat nån roll... Å nu e jag ju gravid också.. Ska ut med jobbet nästa måndag, så blir alkofria drinkar då!!

• diana och daniel

nja.. men man kanske vill gå p¨å en bio eller ta en fika, det går inte efter tio om man f´vill fika och efter nio går det inte att gå på bio..

och jag går inte ut för det är inte några kul ställen..har tröttnar!

• Minilott

Snake! Kommer du ihåg tråden om min häst? Du var inne på den och kramade om! I morgon äter han sista medicinen efter att ha behandlats 4 veckor... Han är inte bättre så jag måste troligen avliva honom

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~