~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Oj, förresten! Kikade på Din sida.. Jag tycker mycket om Jane Austens böcker.. inte läst dem ännu, tyvärr, men vill och har sett ett par av filmerna.. Några av mina favoritfilmer!! Emma och Sence and sensibillity till exempel...
Halloj fastnade lite i en annan tråd
Var på kräftskiva igår och har sovit hela söndagen, vilket nu har gjort mig pigg som en lärka. Fattar inte att sambon kan sova som en stock...
Aaah... kräftskiva.. vad gott!
Själv jobbar jag nätter den här veckan (inte helgen) och hr därför svårt att somna... + att jag är gravid (v 10 ca) och det "ställer ju också till" sömnen lite..
snakeheart: om du gillar Jane Austen se inte den nyinspelade stolthet och fördom, den är usel. Man saknar det brittiska uttalet och sen saknar man saker ur handlingen
Trogga: Är det så illa? Vad synd!!
Tänkt se den då jag gillar Keira Knightley.. Hon har väl en av huvudrollerna i den?
Men har inte sett den gamla versionen ännu och vill, i vilket fall, se den först!
Här går P&P med Colin Firth varm! jag älskar den versionen... Den är också väldigt boknära.
Trogga
jag håller med dig!
Ja, det var vekligen jätte gott med kräftor.
Jag vet inte riktigt hur jag ska komma upp i morgon... Hmmm
Lite avis på kräftskivan!
Nämen älskar skaldjur verkligen!! Å kräftskivor är ju även ett fint sätt att umgås på!