~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
När man är vaken så här mitt i natten så kunde man ju inte göra annat än att ändra presentationen
Ja, det är verkligen jätte kul. Vi brukar annars ha det här hemma hos oss, men nu var vi i en sommarstuga vid mälaren. Riktigt mysigt.
Sweetolf: Aah.. har själv inte varit på en riktig kräftskiva på ett par år nu, tyvärr... Det hade verkligen varit nåt!!
SanniXx: Jaså...
Fint där iallafall!
Varför? saknas det initiativ? Eller gillar ingen kräftor i din omgivning?
Oj.. det vet jag inte.. Jag känner inte att jag, som ensamstående och gravid (nu) orkar ordna med en själv.. å jag har ju inte så många jag umgås med så.. Brukade vara familj och så som hade en gång i tiden.. När jag fyllde 20 hade jag en själv, sedan dess har jag väl varit på 2-3 st.. på sin höjd. Men hemma äts det massor med skaldjur, med pappa tex.. som jag bor granne med. Å mitt ex tycker inte om skaldjur av några slag, så under alla de år vi var tillsammans var det ju inte högta prioritering på just kräftskivor då kanske...
Jag förstår. Just det jag läste ju din pres. Tråkigt att ni inte fick det att fungera mellan er...
Hmmm, jag som var så pratsjuk och nu har jag ju inget att säga :)
Tjenixen!!
Ett tips.. Man skrattar så man gråter
www.familjeliv.se/Forum-5-97/m11123580-1.html