• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • saraseal

haha ja siri var verkligen en hit stackars

• tinna

Å så trevligt med en Idol-tråd Har inte tittat på hemsidan, bara på tv. Men jag skrattar så det räcker ändå Men tyckte att det var lite lite sjungande och mycket annat runtikring igår, vill se mer förnedringstv och fler duktiga också! Var ju massor som gick vidare som man inte fick höra alls igår. Nån mer kunde man ju fått se...

Fyra minuter kvar...

Kramar och Ramar!
  • Felicia6

Jag måste bara få fråga.. Vet inte om nån skrivit detta redan

Den där Ville/valle/velle eller va han nu hette som hade gått ner i vikt för idol..

Är det en tjej från början? För han har ju en tjejröst, o det ser ut som bröst och sättet är så tjejjigt på nåt sätt..
    Min man sa det oxå o undrade om han varit tjej, men kanske bytt kön lr nåt?

Nej, nu känner jag mig hemsk, men måste bara fråga

Numera fru, bara bröllopsresan kvar
  • Bonanza

Åh vad söt han kinesen var. Hans barndomsdröm och så får han höra att han inte kan sjunga.

Hoppas att den urmysiga tjejen kan sjunga nu då. Hon verkar så himla rar!

Ballerinas can fart too
  • tjoosan

Hej alla! Gick igenom tidigare trådar och läste om fråge tecknen runt Ville. Han ÄR en HAN.
    Han är en väldigt bra sångare. Jag kan säga att jag vet vem han är och är MÄCKTA imponerad av honom. Han har kämpat med sin vikt sedan han var liten, och på egen vilja har han gått ner MYCKET!!!! i vikt .Och sången är på äkta känsla . Jag kan bara tala för mig själv, men jag kommer att heja på att han kommer långt i tävlingen :)

• Skrattmås

Det bästa med hösten är IDOL!
    Me love!

• Felicia6
    tjoosan skrev 2006-08-30 20:15:23 följande:
    Hej alla! Gick igenom tidigare trådar och läste om fråge tecknen runt Ville. Han ÄR en HAN. Han är en väldigt bra sångare. Jag kan säga att jag vet vem han är och är MÄCKTA imponerad av honom. Han har kämpat med sin vikt sedan han var liten, och på egen vilja har han gått ner MYCKET!!!! i vikt .Och sången är på äkta känsla . Jag kan bara tala för mig själv, men jag kommer att heja på att han kommer långt i tävlingen :)
    Säger inget ont om hans sång, tycker oxå han var riktigt bra
    Undrade bara det övriga
    Numera fru, bara bröllopsresan kvar
  • Engla75

tjoosan: Inte för att det spelar någon roll. Men han den killen är extremt homo, eller hur?

Svar på tråden Idol 2006