• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Frida81

Marcus Fagervall ifrån igår är grymt duktig!! Gick på samma skola som honom (han gick då på musikgymnasiet) så varje julshow mm fick vi andra njuta hans sång.... HEJA MARCUS!

• Theo och lillasyster

ja riktigt pinsam va hon....hoppas hon INTE kommer tillbaka som hon lovade...

• lightswillguideyouhome

tjejen som snacka om att hon kunde prata med djur o började sjunga igen när clabbe dissade henne.. det va min kusion det.. haha. tur att man inte träffar den sidan av släkten.

• Cissi81

Jag höll för ögonen när Anna sjöng. Jag kan inte sjunga jag heller men det där tog priset alltså. Såååååpinsamt. Sen att säga dessa ord i TV.....Herre Gud.
    Och killen som tänkte på deras mammor.....ja vad säger man.

Men roligt att titta på. Man får sig en del skratt i alla fall.

• Cissi81

lightswillguideyouhome: Skojar du?? Jag skulle nog inte ens våga erkänna att det var min kusin.
    Är hon så "konstig" i verkligheten också??
    Ursäkta men hon var lite mysko.

• breckis

Hoppar in här.... Blir inte Kristi snyggare för varje år????

• Henrik28

En del måste bara vara mentalt handikappade.
    Nästan hemskt att göra narr av dem på det sättet.
    Har de ingen koll på vad för människor som släpps igenom?

• yiyah

Fy, vissa var ju så pinsamma att JAG skämdes.. Jag har hört ett talesätt som säger " Om dom inte skäms själva, varför ska vi göra det åt dom?" Men jag kan inte låta bli..

Stackars människor, har dom inga vänner som kan tala om för dom att dom inte kan sjunga INNAN dom skämmer ut sig inför hela Sverige?

Mamma till ♥Patricia♥, ♥David♥ & ♥William♥
  • tjoosan

(Ville)

Jag tror att det bara var han ätt att sjunga på. Men jag VET faktiskt inte. Han är inte särskilt feminin till vardags.
    Men det får framtiden utvisa :) nästa Idolomgång han är med i.
    Jag tog inte det som ett på hopp. Jag kände bara att jag ville förstå hur impad jag faktiskt är av killen :)

• Julifru

Jag hejjar självklart på Linus *min jobbar kompis*

Svar på tråden Idol 2006