Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
haha uttagningarna e ju sjukt roliga att se! sen resten av programmet e jag inte så noga med, men alltså, man undrar ju vad som rör sej i huvet på många av dom som söker.. men att dom vågar e rätt imponerande. fast ibland kan juryn va lite väl elaka tycker jag, som när dom börjar kommentera att nån är tjock eller ful eller såna grejer.. att dom inte kan sjunga e ju en sak men man behöver ju inte sätta sej på dom mer än nödvändigt.
junimagi: så säger jag också varje år, jag ska inte se uttagningarna då jag tycker det är så himla "kämmigt" t o m min son på nu 8 år som sett Idol med mig sedan det börjar går undan från Tv´n för han skäms
Ändå sitter jag där och tittar!
*Man har ju vissa förhoppningar*
puffar. Nästa vecka börjar det.
jag ska se det e ett måste men jag saknar om första programledarna för dom gjorde roliga saker så att det blev änu mer kul det var lagom men nu känns det mer tråkigt så allvarligt
sen tycker jag att domarna har blivit mesigare jag har dvd erna 1 och 2 den när tobbe var programledare sög medans ettan var kul som fasen kan skratta tills jag gråter ju haha vad roligt
Är det någon som har hört Daniel Lindströms nya skiva och vet om den är bra?
Tror det blir svårt att hitta en sångare i hans klass, så grym sångröst, klår allt!
Lägger till i mina favoriter!
Det är ju klart roligast i början när alla som sjunger falskt är med.
Senare när alla sjunger bra är det inte lika roligt längre. ![]()
Lägger också i favoriter.
Ni har väl inte missat försmaken på Idol-sidan?
Under Idol-Tv...
www.tv4.se/idol2006/
Åh, I love när de inte kan sjunga men tror att de kan det. Var är deras vänner, familj, normala människor i omgivningen? Och framför allt: var är deras självinsikt?! ![]()
Va roligt att Idol börjar igen....