• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Engla75

Jösses, hon ser ju exakt ut som Agnes. Otäckt ju!

• Lilla Ludde

Jag gillar inte Ville..... Hoppas han åker nu-.

• Engla75

Jag tror på Danny och "den kidnappade tjejen", men även hon som påminner om Sara Löfgren (någon som vet vem jag menar?)

• Lilla Ludde

Oj att han åkte det trodde jag inte. Han vet ju inte va han heter... öhh... men grön tröja som det står 83 på.

• yaaniz

weei jessica gick vidare :D:D:D:D
    Känner henne!!! :D:D:D:D

LYCKA!!! Jag & Andreas gifter oss den 23/9 - 06
  • Sarasnaran

Där var några stycken som jag aldrig hört sjunga en ton som åkte ut nu i sista gruppen man fick se. Knasigt!

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • ming

Han Erik? Det trodde inte jag heller, men jag gillade inte honom. Och inte den där Jonah heller! Så det var bra att de åkte.
    Vad tror ni händer efter pausen? Jag tror att de som är kvar är gränsfall och har inte blivit bestämda om de har gått vidare eller inte ännu. Så de ska sjunga inför alla så måste de rösta vilka som ska vara kvar eller nåt.

In yo face!
  • Cheri
    ming skrev 2006-09-15 21:42:21 följande:
    Han Erik? Det trodde inte jag heller, men jag gillade inte honom. Och inte den där Jonah heller! Så det var bra att de åkte.Vad tror ni händer efter pausen? Jag tror att de som är kvar är gränsfall och har inte blivit bestämda om de har gått vidare eller inte ännu. Så de ska sjunga inför alla så måste de rösta vilka som ska vara kvar eller nåt. In yo face!
    Om det inte bara varit en kvart kvar så hade jag köpt den teorin