Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Förövrigt måste jag erkänna att jag (nästan mot min vilja) tycker att Kishti faktiskt är rätt sexig *hehe*.
TACK OCH LOV att Ville INTE gick vidare.... Huvva... Jag sitter och letar men fattar INTE vad det är för utstrålning ni alla som gillar honom talar om... Jag ser den inte.... Jag hör den inte... Den finns inte där...
Ville är ju ingen idol. Sara är mycket coolare
hur gpr det för er andra på blockets egen idoltävling???
Ville skulle aldrig kunna bli en popidol. Jag tycker oxå han sjunger bra. Men det räcker inte. Han platsar inte som popidol. Kanske musikalartist eller liknande...?
Jag trodde att Yajja skulle gå vidare!
Ville skulle ju gått vidare,sjunger klockrent! Sara är för tam..
Hårdrockskillen med långt hår som gick vidare sjunger GRYMT bra!
heja!
saraseal, för mig är det inte alls uppenbart (och varför åkte han då inte ut tidigare?). Jag tycker förvisso att han sjunger jättebra rent tekniskt men att hans röst saknar personlighet.
ville hade vunnit om han inte var som han var, inte för att han är på ett dåligt sätt, men jag tror att det var det det föll på för både jag å killen tyckte han var bättre än tjejen.
den där marcus är kompis med min killes kusin, kul
däremot trodde jag inte att hon skulle gå vidare, vad heter hon, "punk"tjejen, lisa nilsson låten lät så otroligt simpel, men inte enligt juryn
Nähä, det är uppenbart att Ville inte åkte vidare för han hade inte rätt attityd. Som Clabbe sa "vill man se Ville på Hultsfred eller Allsång på Skansen"!