• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming

Annars gillar jag han Marcus och killen med långt hår (hårdrockskillen).

In yo face!
  • Mamma Jessis
    Elie skrev 2006-09-15 22:08:41 följande:
    Hur många går vidare i varje omgång nu när tittarna röstar?
    Allt som allt ska det ju landa på 10 pers..... Är det alltid så får tittarna välja ut 2 i varje omgång som vanligt...

Sen frå de rösta på de som inte gick vidare och så går en av dem vidare och så sist av allt får juryn plocka fram en av sina favvos som inte gick vidare (i fjol hette den personen Agnes... )

Vet inte om det är så det blir i år också.. Vi får se...
  • Mamma Jessis
    Status Mamma skrev 2006-09-15 22:10:13 följande:
    Mamma Jessis: Anders har hoppat av Idol.
    *Gråter*

Men varför gjorde han det.. ?? Ja, personliga skäl skriver du ju men varför.. Har nån någon koll på det.. ??
  • Mamma Jessis
    Status Mamma skrev 2006-09-15 22:11:15 följande:
    Mamma Jessi: Kolla här www.tv4.se
    Aaaa.. Tackar...
  • Gumlan

va?? Ja gillar Anders Vet inte varför... för han har ju inte gjort bra ifrån sig på senaste, men han e ju coll Glad o sprallig! Cicci diggar ja med, hon ger gärnet fast hon inte sjunger så bra :p

• Elis är min kärlek

Fast jag tror att Ville hade gått vidare om han var skiiitsnygg. Så hemskt att man ska ha så mycket svårare att nå fram dit man vill bara för att man inte har utseendet med sig!!!!

• Mamma Jessis
    Gumlan skrev 2006-09-15 22:11:43 följande:
    va?? Ja gillar Anders Vet inte varför... för han har ju inte gjort bra ifrån sig på senaste, men han e ju coll Glad o sprallig! Cicci diggar ja med, hon ger gärnet fast hon inte sjunger så bra :p
    Jag brukar i regel gilla att man ger allt men då ska man inte göra det falskt och det gör hon ju tyvärr...