• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Maerion

Jag tycker han var grym! Som sagt, han lyste, och man tror på honom. Härligt!

♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • bebba

David var bäst.
    Markus o David ska vidare

• Suck och suck

Jag orkar INTE MED ordet "leverera" längre!!!!!!

SLUTA säga det ordet!!! (Jag kan nog inte ens titta på IDOL för det heller!! )

• Cheri

pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt pinsamt dåligt

skitprogram..

• Brollie

Nån som vet vem som skrivit/ sjungit in Field of gold , den som David framförde ikväll??

• Maerion

Nej, står fast vid Danny och Markus! Danny var inte bra idag, men han är bra annars och han har en skön inställning och attityd!

David låter ju direkt illa nu när jag hörde det igen!

• sofia23

ne sååå bra var inte marcus,då var davis bättre,tycker juryn visar allt för väl vem deras favoiter är..

• Engla75

Danny och Markus lär ju gå vidare....

• Maerion

Brolli - Sting. Eva Cassidy har gjort en fin version också.