• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Nessa78

Hejsan alla!
    Lite sent att titta in så här innan man ska få vet vem det blir.. min röst faller i allafall helt och hållet på MARKUS.. vilken röst.. jag höll på att börja böla ju. Han måste ju bara vinna!!!

• Wowa

carro 29: Håller helt klart med dig... men danny gr nog vidare bland småtjejerna!!!

• maria1978

Markus fick min röst, han va ju bara ruggigt bra!!
    Trodde att två av dom andra skulle få mig att ringa. Men Markus va grym...

• Cheri

Nej men ni måste ju skämta....

Är det bara jag som är GRYMT besviken.. jag trodde ju Marcus skulle fixa detta o så lät han rent förjävlig...

hoppas han går vidare ändå men f*n alltså..

• halstabletten

Förresten, vart har ni läst/sett att Daniel och Stina gjort slut?

• lillamaa

tror markus går vidare, eftersom alla fick så dålig kritik. själv är jag inte så där jätteduktig på att bedöma så.

har föresten gått på samma folkhögskola som han... haha!

• Cissi81

Hoppas på Marcus och JOhn-Alexander.

• Cassiopeja

Markus var bäst, helt klart!!! Håller ju på John Alexander också, men tror tönten Danny går vidare...

Maria & Eira 060115
  • halstabletten

jag tycker för övrigt att Markus och danny var bäst ikväll, men är inte överdrivet imponerad av deras sång---startfältet är kanske bättre än tidigare år rent genomsnittligt, men jag saknar folk som skulle kunna se ut som en sko och ändå gå vidare för att de är så himla bra...Finns ingen sådan där WOW-röst helt enkelt, iaf inte av de jag sett hittills.