Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
ming: Ja om han sjungit bra tidigare så kan jag förstå det. Jag har ju i princip bara sett det här programmet.
ÅÅhh, Markus! Min favoritlåt och jäklar vad bra han var! Rös i hela kroppen i flera minuter... Fast liite mesig var han, tyckte han kunde ha rockat upp låten lite, det tål den allt
Jag tycker inte att markus var SÅ överdrivet bra!!
Han missade ju en hel del toner...
David var ju klart bäst på att sjunga rent om man säger så. Jag tyckte han sjöng helt fantastiskt.
Tycker att Fame factory var roligare då hade artisterna olika stil och svaghet/styrka. Här ska de passa in i nån slags mall. det är tråkigt.
Synd att inte David gick vidare
Jag tycker inte att David hade någon vidare utstrålning.
Helt kul igår messade jag Markus och sa att han kommer att få ca 46 % av allas röster och coolt att jag hade rätt
Markus har sjungit bättre,men han kanske var nervös..
Han får ju visa vad han går för framöver,det går säkert bra!
de 2 som gick vidare förtjänade verkligen att vara i final... jag tycker verkligen om danny och Markus=)
Vem tror ni går vidare imorgon då?
Jag hoppas på Felicia och Sara. Jag gillar inte Patricia, men tror det blir Felicia och Patricia.