Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Ärtan1
Håller med i allt du skriver
jag tycker det är super konstigt att hon inte kom vidare idag
Jag tycker att det skulla vara kul att ha lite mera blandad stil i Idol, inte bara söta popsnören som det är nu.
Det är ju bara Markus o Cissi som står för lite rock´n roll hittills, och som vågar köra sin egen stil fullt ut.
Alltså
Allvarligt varför va inte Cissi en av dom två?!? Jag är chockad, å ett samtal från mig räckte inte. Så det lär bli massor på Cissi på FREDAG...
Herregud skandal!!! Mer Rock n´Roll
glöm inte Linda
Frågar igen; Nån som vet när final biljetterna släpps?
Hade ju bokat 2 biljetter till en veckofinal i november, men tyvärr glömsk jag är så glömde jag hämta ut dem i rätt tid. Kom på det 15 min efter att stället stängt och dagen efter så gick det inte för då var biljetterna markulerade. Försökte boka nya, men det var fullt .-(
Fick iofs ett presentkort på en kryssning och vi bokade och samma kväll så uppträder Idol på resan
Men jag undrar när finalbiljetterna till Idol släpps? Nån som har koll?
oj jag svarade på ärtans inlägg
Linda har redan gått vidare
jag skrev fel innan, det är Natalie som har en underbar röst.blandade ihop henne med Felicia..