• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Ärtan1

Men om alla vi FL-are kostar på oss och rösta på henne på fredag så borde hon ju ha en stor chans

• xxmeyaxx

UPPDRAG TILL ALLA EFFELLARE.
    RÖSTA PÅ CISSI RAMSBY PÅ FREDAG!

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • halstabletten

Det kommer att bli tufft för dem att knipa fredagsplatserna, tycker att det finns flera som jag gärna skulle se i veckofinalen:
    -Emma
    -Natalie
    -Cissi
    -Patricia
    -David

...

• Status Mamma

Ingen som vill besvara min fråga? Inte ens kommentera

• Status Mamma
    Frågar igen; Nån som vet när final biljetterna släpps?

Hade ju bokat 2 biljetter till en veckofinal i november, men tyvärr glömsk jag är så glömde jag hämta ut dem i rätt tid. Kom på det 15 min efter att stället stängt och dagen efter så gick det inte för då var biljetterna markulerade. Försökte boka nya, men det var fullt .-(

Fick iofs ett presentkort på en kryssning och vi bokade och samma kväll så uppträder Idol på resan

Men jag undrar när finalbiljetterna till Idol släpps? Nån som har koll?
  • Julienne

Kändes för mig som om det kvittade vilka som kom vidare igår. Ingen tyckte jag gjorde direkt nåt wow-framträdande. Min favorit Patricia gjorde nog sämst ifrån sig. Dålig styling, dålig låt! Kändes som nån sunkig lounge-sångerska som man ser i dåliga amerikanska filmer.
    Tråkigt för hon kunde sjunga.

• Julienne

Status mamma, det är nog inte bestämt än när finalbiljetterna släpps. Både på Idolsidan och på Ticnet står det endast "finalbiljetterna släpps senare"