Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Riktigt illa att inte Cissi gick vidare hon var ju klart bäst.
Status mamma:
Tror du att folk vet svaret bara för att du fråga om och om och om igen?
Det är väl inte svårare att kolla på Ticnet och se att INGEN vet när de släpps.
jag tycker det var självklart att cissi skulle gå vidare,hoppas på fredag nu då..
vilka gick vidare igår??
Felicia och Sara gick vidare
Mamma Hela: Jag visste att finalbiljetterna släpps senare, men INTE NÄR och tänkte om nån visste här. Sedan var det väl mer nonchalansen att ingen ens verkade se mitt inlägg som gjorde mig mest
Varför tar du det så hårt för? Jag har inte tvingat dig på att svara, hade hoppats på ett litet trevligare svar kanske.
Synd att ditt dåliga humör ska visa sig här.
Var det nån som såg på Förkväll igår? Ville Näskinen var ju med och han har tydligen fått skivkontrakt och hans första skiva släpps om 2 veckor.
Nathalie MÅSTE vidare på Fredag!! Vi är från samma stad, och hon har _alltid_ sysslat med musik och hon passar perfekt i Idol finalen, så alla: RÖSTA PÅ NATHALIE PÅ FREDAG!!!
MammaHela
Finns ingen anledning överhuvudtaget att bli sur över en sådan sak. Här tycker jag vi håller den goda stämningen uppe.
Kommer alla som inte gått vidare få en ny chans på fredag? Eller är det juryn som plockar ut några stycken?